چگونه فیلم ضبط شده دوربین مداربسته را ببینیم | فیلم دوربین مداربسته

فیلم ضبط شده دوربین مداربسته

چگونه فیلم ضبط شده دوربین مداربسته را ببینیم

چگونه فیلم ضبط شده دوربین مداربسته را ببینیم؟ / برای دیدن فیلم‌های ضبط شده دوربین مداربسته فقط لازم است که به دستگاه ضبط‌کننده تصاویر دسترسی داشته باشید. حال ممکن است این دسترسی از طریق حضور در کنار دستگاه باشد یا به صورت ریموت به دستگاه ضبط‌کننده تصاویر وصل شوید و تصاویر مورد نظر را بر روی فلش بارگذاری نمایید.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

به هر حال بعد از دسترسی به دستگاه وارد منو شده و به قسمت بازبینی تصاویر می‌روید که این بخش در دستگاه‌های مختلف ممکن است از عبارات مختلفی استفاده شده باشد. مثلاً در برخی از دیتگاه‌های ضبط تصاویر در منوی فارسی آن از عبارت رکورد تصاویر استفاده شده که با دقت می‌توانید در دستگاه‌های ضبط‌کننده مختلف این عبارت یا مشابه آن که به بازبینی تصاویر ارتباط داشته باشد را انتخاب کنید. حال بعد از پیدا کردن قسمت بازبینی تصاویر شما باید دوربین مورد نظر خود را که تصویر آن را نیاز دارید انتخاب کنید و به دستگاه تاریخ و ساعت مورد نظر تصویر خود را بدهید و سپس تصاویر مورد نظرتان را بر روی یک فلشی که از قبل به دستگاه وصل نموده‌اید ذخیره کنید. در مرحله ذخیره‌سازی تصاویر کافی است بعد از انتخاب ساعت و روز بر روی ئکمه ذخیره‌سازی یا هر چیزی با این منظور کلیک کنید تا تصویر شما بر روی فلش ذخیره شود.

این نکته را باید بدانید که اگر تاریخ و ساعت تصویر مورد نظر خود را نمی‌دانید فقط کافیست تصاویر مورد نظر خود را بیاورید و با توجه به اینکه می‌توانید سرعت آن را تند کنید به تصویر مورد نظر خود بر روی آن دوربین برسید و بعد از ذخیره‌سازی آن بر روی یک فلش با نصب برنامه مرورگر دستگاه خود بر روی یک کامپیوتر تصاویر را ملاحظه کنید. لازم به ذکر است که برنامه مرورگر دستگاه‌های ضبط‌کننده به صورت معمول روی سایت آن شرکت موجود است و البته اگر CD دستگاه ضبط‌کننده را داشته باشید قطعاً بر روی آن قابل دانلود خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *