انواع دوربین مداربسته اسپیددام + تنوع و انواع دوربین اسپیددام

انواع دوربین مداربسته اسپیددام

انواع دوربین مداربسته اسپیددام

انواع دوربین مداربسته اسپیددام را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد که به صورت کلی به دو دسته تحت شبکه و آنالوگ یا همان HD دسته‌بندی می‌شوند. اکثر کاربرانی که امروزه از این دسته از دوربین‌ها استفاده می‌کنند سعی می‌کنند که از دوربین‌های اسپید دام تحت شبکه استفاده کنند زیرا تکنولوژی‌های برتر این دوربین در سیستم‌های تحت شبکه فثقط کارایی دارد و درسیستم‌های HD آن کارایی لازم را ندارند و عملاً نمی‌توان از آن سلوشن مورد نظر خود استفاده کنند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته اسپیددام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

دوربین اسپید دام مینی نیز یک دسته دیگر از دوربین‌های اسپید دام هست این دسته از اسپید دام‌ها به دلیل کوچک بودن در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و اقلب از زوم بالایی بر خوردار نیستند. در مورد این دسته از اسپید دام‌ها باید گفت بزرگترین کاربرد را در محیط‌های داخلی کوچک برای خود ایجاد کرده‌اند جایی مانند اتاق‌های کنفرانس، اتاق عمل یا هر محیطی که نیاز به فیلم‌برداری نچندان دقیق اما با وضوح بالا داشته باشند از این دسته از دوربین‌های اسپید دام استفاده می‌شود.

از دسته اسپید دام‌های دیگر که می‌توان نام برد اسپید دام‌های وایرلس یا بیسیم هستند که به تازگی توسط برخی از کمپانی‌های نچندان معتبر وارد بازار شده است. این دوربین‌های اسپید دام در محیط‌های بیرونی از مقاومت بالایی برخوردار نیستند و در صورد بودن در محیط مرطوب یا بسیار گرم و سرد ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. از بین کمپانی‌های بزرگ نظارت تصویر هنوزهیچ یک به صورت جدی وارد این عرصه نشده و دست به تولید انبوه دوربین‌های اسپید دام بیسیم نزده‌اند.

حال باید بدانیم که بهترین و کارآمدترین دوربین اسپید دام دوربین‌های تحت شبکه از این دسته هستند که برای محیط‌های بیرونی بهترین بهره وری را دارند اما برای محیط‌های داخلی این مینی اسپید دام‌ها هستند که به خوبی ایفای نقش می‌کنند. امروزه اکثر کمپانی‌های بنام نظارت تصویر بر این باورند که یکی از بهترین دوربین‌های نظارت تصویر انواع اسپید دام‌ها با قابلیت‌های متنوع هستند که به بازار نظارت تصویر ارائه شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *