قابلیت های مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا

قابلیت های مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا

قابلیت های مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا

ویژگی های مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا

همانطور که می دانیم دوربین های مدار بسته تاثیر زیادی در برقراری امنیت و نظم در یک محیط دارند. با خرید دوربین مداربسته داهوا و نصب آن در محل مورد نظر می توانید محیط را با دقت بیشتری کنترل و نظارت کنید و بدون حضور در آنجا از هر اتفاقی آگاه شوید.

در خرید محصولات نظارت تصویری نکات زیادی وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

هنگام خرید سیستم نظارت تصویری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • دقت، درستی

یکی از شاخص های اصلی در خرید محصولات نظارت تصویری، دقت است، زیرا هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد، امکان نظارت بهتر بر جزئیات محیط را به ما می دهد. انتخاب دوربینی با رزولوشن مناسب با توجه به حساسیت محیط نصب ضروری است.

خرید دوربین مداربسته داهوا WDR

WDR  مخفف Wide Dynamic Range و مخفف Dynamic Range است و زمانی که کنتراست در نور رخ می دهد بسیار مفید است.

یک روز ابری، نیمه ابری یا حتی کاملا آفتابی را تصور کنید، مطمئناً خواهید دید که تصاویر خیلی تاریک یا خیلی روشن هستند و شاهد تضادهای نور زیادی هستیم که تصاویر نمایش داده شده را با مشکل مواجه می کند. بنابراین WDR قابلیت خوبی برای رفع این مغایرت های نوری است و یکی از ویژگی های مهم خرید دوربین مداربسته داهوا می باشد.

خرید دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته داهوا PFA

همانطور که می دانیم استفاده از دوربین های مداربسته PTZ یا Speed ​​Dome در حال افزایش است و بیشتر افراد برای کنترل دقیق محیط و کنترل بهتر محیط اطراف تمایل به استفاده از دوربین های زوم دارند. در برخی موارد، قابلیت زوم اپتیکال دوربین مداربسته ممکن است هنگام بزرگنمایی/کوچک کردن مشکل ایجاد کند. PFA یکی از قابلیت های دوربین مداربسته داهوا می باشد و می تواند تمامی مشکلات ناشی از زوم را به صفر برساند. در این مقاله به اهمیت PFA می پردازیم.

PFA مخفف Predictive Focus است و راهی برای ارائه تصاویر بدون تاریخ، شبح و حتی تصاویر بسیار دقیق است.

 IVS در خرید دوربین مداربسته داهوا

همانطور که می دانیم IVS مخفف عبارت Intelligent Video Surveillance است و به آن قابلیت های هوشمند می گویند. این ویژگی دوربین مداربسته داهوا می تواند ما را در تحلیل دقیق محیط مانند: عبور از خط و ورود به محدوده ممنوعه، جا گذاشتن اشیا، از دست دادن اشیا و … کمک کند. این ویژگی در بسیاری از محصولات سری جدید داهوا نیز وجود دارد و یک ویژگی کاربردی در محصولات داهوا است.

خرید دوربین مداربسته فشرده داهوا

از این قابلیت برای فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته و کاهش پهنای باند و فضای ذخیره سازی استفاده می شود. هر شرکت سیستم دوربین مدار بسته فشرده سازی منحصر به فردی را معرفی کرده است که می تواند به ما در کاهش فضای ذخیره سازی و پهنای باند کمک کند.

H.265+ یکی از ویژگی های مهم خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت فشرده سازی تصاویر تا 90 درصد در اکثر محصولات سری جدید داهوا وجود دارد.

کارت میکرو اس دی

در سال های اخیر، شرکت های نظارت تصویری، پشتیبانی از رم داخلی را به محصولات دوربین مداربسته خود اضافه کرده اند. این قابلیت در محصولات شبکه داهوا موجود است و با خرید دوربین مداربسته با ظرفیت کارت Micro SD می توانید تصاویر محیط را از طریق دوربین تحت شبکه خود دریافت کرده و برای مدت محدودی در این حافظه داخلی ذخیره کنید، به هیچ وسیله ذخیره سازی نیاز ندارید. . ظرفیت رم داخلی یکی از ویژگی های دوربین های مداربسته داهوا است که کاربران آن را به عنوان فاکتور خرید در نظر می گیرند.

ظرفیت IP66 یا IP67

استانداردهای IP66 و IP67 نشان دهنده مقاومت بدنه دوربین در برابر رطوبت، گرد و غبار، باران و برف است. اگر محیط مورد نظر شما یک محیط بیرونی است، باید در خرید دوربین مداربسته داهوا ویژگی ضد آب را لحاظ کنید تا در عملکرد آن اختلالی ایجاد نشود.

ظرفیت IK10

استاندارد IK10 نشان دهنده مقاومت بدنه دوربین در برابر ضربه های خارجی است و زمانی مهم است که احتمال ضربه های خارجی در محل نصب وجود داشته باشد. بنابراین یکی از نشانه های مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا در مورد نصب در فضای باز می باشد. داهوا سعی دارد تمامی محصولات جدید خود را به استانداردهای ضد ضربه و ضد آب مجهز کند.

محدوده مادون قرمز

یکی دیگر از مزایای مهم خرید دوربین مداربسته داهوا توجه به قابلیت ارائه تصاویر دید در شب است. در حال حاضر قابلیت ارائه تصاویر تمام رنگی در شب توجه کاربران را به خود جلب کرده است و اکثر کاربران تمایل به خرید دوربین مداربسته استارلایت دارند. اما باید در هنگام خرید حداکثر فاصله ای که دوربین مادون قرمز می تواند پشتیبانی کند که در دیتا شیت آن درج شده است را در نظر گرفت.

فاصله دوره ای

Dori Distance مخفف (D: Detection، O: Observe، R: Recognize و I: Identify) است که در دیتاشیت دوربین های مداربسته داهوا ارائه شده است و بر اساس آن می توانید متوجه شوید که دوربین مورد نظر تا چه اندازه می تواند عکس بگیرد. به طور کلی، اجزای محیط در چه فاصله ای قرار دارند، در چه فاصله ای می توان اجزا را شناسایی و شناسایی کرد. معمولا بسته به نوع حساسیت محیط نصب می توان ویژگی دوری دوری را یکی از فاکتورهای مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *