ویژگی‌های دوربین اسپیددام از 0 تا 100

ویژگی‌های دوربین اسپیددام

ویژگی‌های دوربین اسپیددام

ویژگی‌های دوربین اسپیددام/ باتوجه به نیاز ما در پروژه می‌توانیم از دوربین اسپید دام استفاده کنیم. در باره بزرگترین خاصیت دوربین‌های اسپید دام می‌توان به داشتن زوم بالا برای نظارت دقیق محیط اشاره کرد. این دسته از دوربین‌ها با توانایی زوم در محیط می‌توانند بیشتری کمک را به کاربر بابت دقت در نظارت داشته باشند. از موارد دیگر قابل ذکر دید در شب قوی آن برای محیط‌های تاریک و دارای عمق زیاد است. در این دسته از دوربین‌ها امروزه دید درشب‌های لیزری نیز توسط برخی از برند‌ها به بازار ارائه داده شده است که از وضوح تصویر بالایی در شب برخوردارند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته اسپیددام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

حال اگر ما از یک دوربین انتظار داشته باشیم که در نقاط مختلف محیط ما حضور داشته باشد و تصاویر را با دقت بالا برای ما رکورد کند هیچ گزینه‌ای بهتر از دوربین مداربسته اسپید دام نیست این دوربین با توچه به توانایی منحصر به فرد خود می‌تواند بین هرچند نقطه که برای آن تعریف کرده‌اید با هر x زومی که نیاز دارید در 24 ساعت که روشن هست بچرخد و بر روی هر نقطه هر مدتی که می‌خواهید زوم کند و تصاویر را برای شما رکورد کند که این خود کارایی یک نگهبان 24 ساعته را دارد که نقاط حساس محیط شمارا به صورت دائم در طول شبانه روز پوشش داده و ضمن رکورد تصاویر در مورد برخی حساسیت‌ها می‌تواند به اتاق فرمان آلارم داده و کاربر را از وقوع اتفاق ممنون مطلع سازد. یکی دیگر ار نقاط قوت دوربین اسپید دام داشتن خاصیت تعقیب سوژه هست.

ویژگی های دوربین اسپیددام در نصب

این دسته از دوربین‌های مداربسته می‌توانند در نقاط مختلف یک مجموعه نصب شوند و به ترتیب جایگاه بعد از ورود سوژه مورد نظر آن را دنبال کنند تا زمان خروج از میدان دید خود و سپس تصاویر را برای کاربر از زمان ورود سوژه به مجموعه تا زمان خروج آن رکورد کنند. امروزه نظارت مستمر بر مجموعه تجاری خود باعث بهره وری مستمر و بالای آن مجموعه تجاری و سود بالاتر خواهد شد و همه می‌دانیم که اگر بخواهیم به صورت مستمر بر یک مجموعه نظارت داشته باشیم عملاً کاریست نشدنی بنابر این این دوربین‌های اسپید دام هستند که با قابلیت‌های منحصر به فرد خود به کمک ما می‌آیند. امروزه یکی دیگر از کاربرد‌های بسیار انحصاری دوربین‌های اسپید دام در مرز‌های کشور‌ها مختلف است.

این دسته از دوربین‌ها با داشتن قابلیت‌هایی مانند دارک فایتر یا ویژگی ترمال خود می‌توانند در طول شبانه روز و حتی در زمان‌هایی که ما از تاریکی مطلق محیط خود رنج می‌بریم به کمک ما بیایند و به صورت کاملاً حرفه‌ای از حرکت کوچکترین موجود یا وسیله‌ای که دارای حرارت و گرما باشد به ما خبر خواهد داد. این دوربین به صورت کلی محیط مارا برای امنیت بیشتر در برابر خطرات مدیریت خواهد کرد و به صورت کاملاً دقیق با استفاده مستقیم کاربر می‌تواند نظارتی مستمر و دقیق داشته باشد.

ایجاد تور یکی دیگر از توانایی‌های دوربین‌های اسپید دام است به این صورت که تمام نقاطی را که برای دوربین اسپید دام تعریف کرده‌ایم تا بر روی آن زوم کند و هر چند ثانیه که لازم بود روی آن فکوس کند می‌توانند به ترتیب دلخواه ما پشت هم قرار بگیرند و بعد از پایان آخرین نقطه تعریف شده دوباره به نقطه اول برگشته و در طول مدت 24 ساعت بین این نقاط در گردش باشد تا اپراتور دوربین بخواهد دوربین اسپید دام را از حرکت بین نقاط تعریف شده بازدارد.

ویژگی های دیگر دوربین اسپیددام

برخی از دوربین‌های اسپید دام با داشتن غبار گیر یا همان وسیله کوچکی که مانند برف پاکن ماشین بر روی لنز دوربین قرار دارد و در صورت کثیف بودن آن می‌توان با هدایت از روی نرم‌افزار دوربین به صورت کامل تمیز کرد زیرا عموماً این دسته از دوربین‌های مداربسته در ارتفاعات بالای 5 متر نصب می‌شوند که تمیز کردن آن‌ها بعد از مدتی که لنز یا شیشه آن کثیف می‌شود کار دشواریست.

امروزه از دوربین‌های اسپید دام موجود در بازار در وجوه مختلف می‌توان استفاده کرد زیرا این دسته از دوربین‌ها به علت قیمت بالایی که دارند فقط برای آن دسته از کاربرانی که به این نوع کارایی نیاز دارند مورد استفاده دارد لذا هر کاربری برای خرید آن هزینه نخواهد کرد مگر به کارایی دوربین‌های اسپید دام نیاز داشته باشد و از توانایی‌های آن به صورت کامل مطلع باشند. حال یک همکار یا نصاب موفق باید با توجه به نیاز مشتری و سلوشنی که برای کاربر خود طراحی می‌کند بتواند از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین دوربین مورد نظر برای مشتری خود استفاده کنند.

حال باتوجه به تنوع امکانات در این دوربین‌های مداربسته شما می‌توانید بهترین کارایی را برای کارخانه، مزرعه، باغ، سوله، کارگاه‌های ساختمانی، فروشگاه‌های بزرگ و هر محیط بزرگی که نیاز به نظارت و دقت دقیق را دارد از این دوربین‌های مداربسته اسپید دام بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *