کاربرد دستگاه DVR | کاربرد های دستگاه دی وی آر

کاربرد دستگاه DVR

کاربرد دستگاه DVR

کاربرد دستگاه DVR / بالاترین و بهترین کاربرد دستگاه‌های DVR برای پروژه‌های کوچک یا پروژه‌هایی است که از قبل زیر ساخت آن‌ها آنالوگ بوده است. یعنی برای مجموعه‌ای که از قبل کابل‌های RG59 یا کابل ترکیبی داشته و حال از لحاظ اقتصادی برای کاربر مقرون به صرفه نیست تا زیر ساخت پروژه خود را برای سیستم تحت شبکه و دستگاه NVR تغییر دهد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دستگاه دی وی ار کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

به طور کلی استفاده از سیستم آنالوگ یا HD و به تبع آن استفاده از دستگاه‌های DVR برای پروژه‌هایی با تعداد دوربین بالا توجیه ندارد زیرا شما در مسافت‌های بلند از کابل‌های RG59 نمی‌توانید استفاده کنید و اگر این اتفاق صورت پذیرد شما در سیستم خود با افت کیفیت تصویر مواجه خواهید شد.

پس بهترین جا برای استفاده از دستگاه ضبط‌کننده DVR در پروژه‌های کوچک و با تعداد دوربین‌های پایین است. امروزه در بازار سیستم‌های امنیتی دستگاه DVR با 32 کانال ورودی به ندرت دیده می‌شود و عموماً تعداد دوربین‌های مداربسته‌ی پروژه‌ای که از دستگاه DVR در آن استفاده می‌شود از 16 عدد تجاوز نمی‌کند زیرا در غیر این صورت پروژه و مجری پروژه با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد. اما در برخی از پروژه‌ها نصاب‌ها مجبور هستند به خاطر زیر ساخت موجود داخل پروژه از دستگاه‌های DVR استفاده کنند و با تعویض دوربین‌های خود تنها سیستم را از آنالوگ قدیمی به HD ارتقاع دهند که این امر فقط از هزینه کابل کشی کارفرما کم می‌کند اما تفاوت بسیار زیادی در نوع کیفیت تصویر ایجاد نمی‌کند.

کاربرد دستگاه DVR / پس اگر از سیستم امنیتی در یک پروژه بزرگ می‌خواهید استفاده کنید قطعاً انتخاب دستگاه DVR و سیستم آنالوگ بدترین انتخاب ممکن برای امنیت محیطی شماست. با استفاده از دستگاه‌های DVR که POC هستند شما با استفاده از یک رشته کابل RG59 هم تصویر هم برق را از آن عبورداده و بین دوربین مداربسته‌ی خود و دستگاه DVR موجود در سیستم نظارتی ارتباط برقرار می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *