از کجا بفهمیم دوربین مداربسته صدا ضبط می‌کند ؟

از کجا بدونیم دوربین مداربسته صدا ضبط میکند

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته صدا ضبط می‌کند ؟

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته صدا ضبط می‌کند ؟/ برای فهمیدن این موضوع لازم است که تا حد زیادی از حس بینایی خود استفاده کنیم. درواقع در صورتی که به منوی دستگاه و خود دستگاه ضبط‌کننده دسترسی نداریم عملاً فقط با دیدن دوربین مداربسته و اطراف آن می‌توانیم به این موضوع پی ببریم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

معمولاً تمام دوربین‌هایی که از ورودی صدا استفاده می‌کنند دوربین‌های دام، مینی دام، کیوب و دوربین‌های بیبی کم هستند و دوربین‌های اسچید دام و بولت به دلیل اینکه در فضا‌های بیرونی نصب می‌شوند نیازی به می‌کرفن و بردصدا ندارند زیرا فقط صدای وزش باد و اصوات غیر متعارف را برای شما رکورد خواهند کرد.

دوربین دامی که دارای میکروفن باشد معمولاً جلوی آن یک روزنه‌ی کوچک وجود دارد بابت ورود اصوات به داخل می‌کرفن وانتقال به دستگاه و ضبط آن اگر این روزنه بر روی دوربین دیده نشود ممکن است دوربین مداربسته شما دارای میکروفن سرخود نباشد ولی شما بتوانید از ورودی صدای آن استفاده کرده و به آن یک میکروفن یا همان بردصدا را نصب کنید که رؤیت میکروفن در کنار یا زیر دوربین مداربسته بسیار کار آسانتری است.از کجا بفهمیم دوربین مداربسته صدا ضبط می‌کند ؟

حال اگر به دستگاه ضبط‌کننده دسترسی دارید می‌توانید پشت دستگاه را چک کنین و از ورودی کابل صدا به داخل دستگاه مطمئن شوید. با چک کردن منوی دستگاه ضبط‌کننده شما می‌توانید به قسمت رکورد مراجعه کنید اگر قسمت رکورد صدای دوربین در دستگاه‌های ضبط‌کننده فعال باشد عملاً دوربین‌های شما قابلیت ضبط صدا را دارد و در حال رکورد صدای محیط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *