دوربین مداربسته چگونه ضبط میکند؟

دوربین مداربسته چگونه ضبط میکند؟

دوربین مداربسته چگونه ضبط میکند؟

دوربین مداربسته چگونه ضبط می‌کند؟ / همانطور که می‌دانید در سیستم نظارت تصویر دوربین مداربسته وظیفه رؤیت محدوده دید خود را دارد و وظیفه ضبط تصاویر به عهده دستکاه ضبط‌کننده این سیستم می‌باشد. دوربین مداربسته بیبی کم نیز خود بعد از رؤیت سوژه تصاویر دریافتی را بر روی مموری کارت یا فضای ابری تعریف شده ثبت و ضبط می‌کند. دوربین مداربسته تصاویری را که در محدوده دید خود رؤیت می‌کند توسط کابل یا رادیوی فرستنده و گیرنده به دستگاه ضبط‌کننده تصاویر انتقال داده و دستگاه ضبط‌کننده پس از پردازش‌های لازم تصاویر را بر روی هارد رکورد خواهد کرد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

نوع ضبط تصاویر بستگی به فورمت فشرده‌سازی دستگاه ضبط‌کننده دارد که این فرمت‌ها عبارتند از H264، H265 و H265+ که امروزه اکثر دستگاه‌های موجود بازار از فرمت H265+ بهره می‌برند. در این فرمت تصاویر با فرمت فشرده‌تری رکورد می‌شود و این موضوع کمک می‌کند تا بر روی هارد دستگاه ما حجم بیشتری از تصاویر رکورد شود.

در دوربین‌های بیبی کم که از مموری برای رکورد تصاویر بهره می‌برند این میزان تصاویر رکورد شده بستگی که ساپورت دوربین ما از مموری دارد که اکثر آن‌ها از مموری با حجم 256 پشتیبانی می‌کنند و می‌توان گفت در این دسته از دوربین‌ها درواقع دستگاه ضبط‌کننده نیز در خود دوربین تعبیه شده است. حال با توجه به نیاز کاربر می‌توان سلوشن‌های مختلفی را برای رفع نیاز کاربر خود پیشنهاد داده تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه بتوانیم نیاز کاربرمان را نیز برطرف کنیم.دوربین مداربسته چگونه ضبط میکند

در آخر باید گفت که دوربین مداربسته صرفاً وظیفه رؤیت و انتقال تصاویر به دستگاه ضبط‌کننده را دارد و پردازش و رکورد تصاویر در دستگاه ضبط‌کننده انجام می‌شود. تعداد روز‌هایی که نیاز داریم تا تصاویرش را داشته باشیم باتوجه به حجم هارد، کیفیت دوربین‌ها ( اینکه دوربین‌های ما چند مگاپیکسل هستند ) ونوع فرمت فشرده‌سازی دستگاه ضبط‌کننده تصاویر به وسیله یک نرم‌افزار قابل محاسبه است تا با این روش بتوانیم نیاز کاربر را برطرف کنیم و تعداد روز‌هایی که کاربر ما همیشه نیاز دارد تا بر روی هارد رکورد شود را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *