چگونه گوشی موبایل را دوربین مداربسته کنیم؟ | تبدیل موبایل به دوربین مداربسته

تبدیل گوشی به دوربین مداربسته

چگونه گوشی موبایل را دوربین مداربسته کنیم؟

چگونه گوشی موبایل را دوربین مداربسته کنیم؟ / در یک زمان، همه به فکر نصب دوربین امنیتی در داخل خانه خود افتاده‌اند. چیزی که بسیاری از مردم را به تعویق می‌اندازد، هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی مجموعه‌ای از دوربین‌های مدار بسته و سپس نگهداری تمام فیلم‌هایی است که آن‌ها ضبط می‌کنند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

در اینجا نحوه تبدیل گوشی قدیمی خود به دوربین امنیتی مداربسته آمده است

خوب، برای حفظ امنیت خانه خود نیازی به خرید یک سیستم نظارت خانگی گران قیمت و تعدادی دوربین مدار بسته ندارید. به لطف هزاران برنامه رایگان در هر دو، اپ استور و گوگل پلی استور، می‌توانید از گوشی‌های قدیمی خود به عنوان یک دوربین مداربسته موقت استفاده کنید و خودتان با استفاده از چند ترفند ساده، آن‌ها را نصب کنید.

مرحله 1: برنامه دوربین امنیتی را انتخاب کنید و آن را نصب کنید.

گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما در حالت ایده‌آل، باید به سراغ چیزی بروید که از عملکرد چند پلتفرمی پشتیبانی می‌کند، دارای ویژگی‌هایی مانند استریم محلی و ابری، ضبط و ذخیره فیلم به صورت محلی یا روی ابر است و می‌تواند حرکت را تشخیص دهد و هشدار ارسال کند. .

در اینجا نحوه تبدیل گوشی قدیمی خود به دوربین امنیتی مداربسته آمده است

برنامه را در هر دو دستگاه، تلفنی که می‌خواهید به عنوان دوربین استفاده کنید و تلفنی که با خود حمل می‌کنید دانلود کنید.

در درایور روزانه خود، مقدمه را کامل کنید و روی «شروع» ضربه بزنید. سپس «Viewer» را انتخاب کرده و روی «Next» ضربه بزنید.

در اینجا، باید وارد سیستم شوید. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از حساب Google خود وارد شوید، زیرا کار را آسان‌تر می‌کند.

در گوشی قدیمی که قرار است دوربین مداربسته باشد، تمام مراحل را تکرار کنید. اما، به جای ضربه زدن روی گزینه “Viewer”، روی “Camera” ضربه بزنید. مطمئن شوید که با استفاده از همان حساب Google وارد سیستم شده‌اید.

همه شما اکنون تمام شده‌اید. می‌توانید با تنظیمات فعال کردن حسگر‌های حرکت، ضبط صدا و ارسال اعلان برای شما در صورت وقوع اتفاق مشکوک بازی کنید. مهم نیست که از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید، فرآیند راه‌اندازی مشابه است و می‌توان در یک لحظه با آن برخورد کرد.

مرحله 2: قرار دادن دوربین

در اینجا نحوه تبدیل گوشی قدیمی خود به دوربین امنیتی مداربسته آمده است

اکنون که جریان امنیتی خود را اجرا کرده‌اید، باید دوربین را به صورت فیزیکی در مکانی تنظیم کنید که بهترین نقطه نظر را در اختیار شما قرار دهد. قفسه‌ای را انتخاب کنید که در ارتفاعی قرار گیرد که بتواند نمای بیشتر اتاق شما را به شما نشان دهد. اطمینان حاصل کنید که میدان دید شامل ورودی‌های اتاق شما و محل نگهداری اشیاء قیمتی شما باشد. به بررسی دستگاه جدید خود ادامه دهید تا ببینید دقیقاً چه دیدی دارید. اطمینان حاصل کنید که دوربین برجسته نیست همچنین، مراقب باشید که تلفن به طور ایمن به WiFi متصل باشد و اتصال قوی داشته باشد.

مرحله 3: دستگاه خود را نصب کنید و آن را روشن کنید

در اینجا نحوه تبدیل گوشی قدیمی خود به دوربین امنیتی مداربسته آمده است

به معنای واقعی کلمه راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در مورد این موضوع پیش بروید. می‌توانید از یکی از پایه‌های مکنده گوشی که در خودرو‌ها استفاده می‌شود استفاده کنید، یا می‌توانید از مینی سه‌پایه‌هایی که برای گوشی‌ها طراحی شده‌اند استفاده کنید.

برای تغذیه دستگاه خود، مطمئن شوید که یک کابل شارژ بلند برای گوشی خود دارید. در حالت ایده‌آل، بهتر است از چیزی استفاده کنید که باتری قابل جابجایی دارد. به این ترتیب می‌توانید دستگاه را فقط با استفاده از کابل برق تغذیه کنید. اگر تلفنی با باتری قابل جابجایی ندارید، هر زمان که از آن استفاده نمی‌کنید، باید دستگاه را روشن کنید و دستگاه را خاموش کنید.

همچنین می‌توانید از کابل کوتاه‌تری استفاده کنید و دستگاه خود را با استفاده از پاوربانک تغذیه کنید. اطمینان حاصل کنید که حداقل 3 تا 4 برابر ظرفیت نامی باتری تلفن شما است، زیرا پخش فیلم یک فعالیت پر انرژی است.

خودشه. به این ترتیب است که شما با استفاده از چند ترفند ساده، با بودجه محدود، یک سیستم امنیتی بسیار مؤثر راه‌اندازی می‌کنید. شما در واقع می‌توانید تعدادی موبایل مختلف را در یک شبکه وای فای و یک حساب راه‌اندازی کنید و می‌توانید پوشش کاملاً جامعی از خانه خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *