آموزش کنترل از راه دور دوربین مداربسته | کنترل از راه دور دوربین مداربسته

آموزش کنترل از راه دور دوربین مداربسته

آموزش کنترل از راه دور دوربین مداربسته

آموزش کنترل از راه دور دوربین مداربسته / به طور کلی دو دسته از دوربین‌های مداربسته را می‌توان از راه دور کنترل کرد. دسته اول دوربین‌های اسپید دام و دسته دوم دوربین‌های بیبی کم هستند که از راه دور قابل کنترل می‌باشند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

  • دوربین‌های اسپید دام: در این دسته از دوربین‌های مداربسته کاربر می‌تواند در اتاق مانیتورینگ از راه دور به وسیله کنتررل دستگاه یا به وسیله جوی استیک دوربین اسپید دام را کنترل کند و آن را بگرداند یا لنز آن را بر روی سوژه مورد نظر خود زوم کند. این دسته از دوربین‌های مداربسته قابلیت تنظیم نیز دارند به این صورت که کاربر می‌تواند با مشخص کردن نقاط مختلف با زوم لنز دلخواه خود اسپید دام را بین نقاط از پیش تعیین شده به شکل مرتب و 24 ساعته به حرکت درآورد. کاربرمیتواند با یک موس دستگاه یا جوی استیک دوربین اسپید دام خود را به حرکت درآورده و به راحتی آن را بر روی نقاط حساس لوکیشن خود زوم کند.
  • دوربین‌های بیبی کم: دسته دیگر دوربین‌های مداربسته قابل کنترل همان بیبی کم‌ها هستند که شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن دوربین مورد نظر بر روی تلفن همراه خود از راه دور این دسته از دوربین‌های مداربسته را که قابلیت چرخش یا زوم دارند حرکت داده و سوژه مورد نظر خود را تعقیب کنید. در برخی از این نوع دوربین‌های مداربسته شما می‌توانید تا 4 عدد از این دسته دوربین‌های مداربسته را به راحتی با یکدیگر بر روی یک اپلیکیشن ببینید و به آن‌ها فرمان دهید تا به صورت مجزا بچرخند و بر روی سوژه مورد نظر کاربر شما زوم کنند.

پس به صورت کلی برای کنترل دوربین‌های مداربسته باید از منوی دستگاه به آن دسترسی پیدا کرد یا از طریق اپلیکیشن مخصوص همان دوربین و نصب آن بر روی تلفن همراه خود. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چگونه می‌توان اپلیکشن دوربین را بر روی موبایل خود نصب کنیم؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر برند‌ها با قرار دادن یک QR CODE ساده بر روی جعبه دوربین خود کار کاربران را بسیارآسان کرده‌اند. در واقع شما با اسکن کردن این QR CODE که معمولاً بر روی جعبه دوربین شما حک شده به راحتی برنامه این دوربین را بر روی گوشی خود خواهید داشت و از امکانات آن می‌توانید به راحتی بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *