چه مودمی برای دوربین مداربسته خوبه؟ | بهترین مودم برای دوربین مداربسته

چه مودمی برای دوربین مداربسته خوبه

چه مودمی برای دوربین مداربسته خوبه؟

چه مودمی برای دوربین مداربسته خوبه؟ / شما به راحتی می توانید از هر مودمی که قابلیت اتصال به شبکه اینترنت وای فای داشته باشد برای دوربین های مداربسته خود استفاده کنید. باید به این موضوع توجه داشته باشید که به دلیل اینکه کیفیت مودم در برقراری ارتباط بین دوربین های مداربسته و سیستم مانیتورینگ شما موثر می باشد باید از مودم هایی در سیستم نظارت تصویری استفاده کنید که از کمتریت درصد خرابی و قطعی ارتباط برخوردار باشند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

مودم های موجود در بازار از سال 2017 به بعد اکثرا از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و این موضوع باعث آن میشود که شما بدون داشتن نگرانی از قطع شدن ارتباط تصاویر واضحی از دوربین های مداربسته خود دریافت و مشاهده کنید.

مودم هایی با بیشترین امنیت

یکی از نکاتی که برای انتخاب مودم برای دوربین های مداربسته بسیار مهم و ضروری است ، انتخاب مودم با بیشترین درصد اطمینان از هک شدن می باشد. به دلیل اینکه تمامی داده های دوربین های مداربسته شما از طریق مودم وای فای منتقل می گردد، انتخاب یک مودم که خیلی سخت بتوان آنرا هک کرد از درجه توجه بالایی برخوردار است. باید مودمی را برای دوربین های مداربسته انتخاب کنیم که به راحتی نتوانند از بیرون از مجموعه شما به آن دسترسی داشته باشند.

مودم امنیتی چیست؟

این دستگاهی است که سیگنال های آنالوگ را از کابل ها به اطلاعات دیجیتال کامپیوتر شما ترجمه می کند… اگر به دنبال مودم های سریع، کارآمد و ایمن برای استفاده در شبکه خانگی یا اداری خود هستید، به جای درستی  در شرکت دورنگاه آمده اید.

کدام مودم بهترین امنیت را دارد؟

  1. TP-Link Archer C5400 v2. …
  2. روتر وای فای هوشمند NETGEAR Nighthawk AC1900 (R7000) …
  3. روتر وای فای دو بانده ایسوس RT-AX88U. …
  4. روتر Netgear BR500 VPN. …
  5. سیستم Wi-Fi خانگی …
  6. Netgear Nighthawk AX8. …
  7. Synology RT2600ac. …

5 مودم از  بهترین مودم های بازار برای دوربین های امنیتی در سال 2022 – بررسی عملی با راهنمای خرید

به دنبال راهی برای بررسی خانه یا حیوانات خانگی خود در حالی که بیرون هستید هستید؟

خوب، با کمک دوربین های امنیتی و روترها، این کار کاملا امکان پذیر است. زیرا اکثر دوربین های امنیتی مدرن ویژگی های دسترسی از راه دور را ارائه می دهند.

با این حال، عملکرد دسترسی از راه دور صاف و سایر ویژگی های هوشمند دوربین ها به مودم وای فای شما بستگی دارد. از آنجایی که دوربین های امنیتی نیازمندی های شبکه خاصی هستند. بنابراین، کدام مودم را باید انتخاب کنید؟

نگران نباش ما در شرکت دورنگاه همیشه و در همه مراحل در کنار شما هستیم. زیرا در این مقاله متخصصین شبکه متخصص ما به بررسی عمیق و راهنمای خرید برای انتخاب بهترین مودم برای دوربین های امنیتی می پردازند.

پس با ما همراه باشید.

بهترین مودم بی سیم برای دوربین های امنیتی کدامند؟

در اینجا لیستی از بهترین مودم های بی سیم برای دوربین های امنیتی موجود است

  1. مودم بازی ایسوس Wifi (RT-AC5300)
  2. Synology RT 2600ac
  3. Netgear Nighthawk
  4. مودم مش وای فای آمازون eero Pro
  5. مودم TP-Link AX5400 WiFi 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *