از کار انداختن دوربین مداربسته با گوشی

از کار انداختن دوربین مداربسته با گوشی

از کار انداختن دوربین مداربسته با گوشی

از کار انداختن دوربین مداربسته با گوشی / یکی از دقدقه‌های کاربران برای سیستم‌های نظارت تصویر از کار انداختن آن است به این صورت که نمی‌دانند چگونه می‌شود سیستم خود را در برابر مشکلات مختلف که آن را از مدار خارج می‌کند نجات دهند. یکی از اشتباهات رایج این است که کاربران بر این باورند که می‌توان دوربین‌های مداربسته را با گوشی موبایل از کار انداخت که این به خودی خود قابل اجرا نمی‌باشد. شاید شما بتوانید به وسیله موبایل و با استفاده از اینترنت و بر نامه‌های نرم‌افزاری خاص دوربین‌های مداربسته را هک کنید اما فقط به صرف داشتن موبایل از دسترس خارج کردن دوربین‌های مداربسته امریست غیر قابل انجام و یک اشتباه رایج در بین کاربران می‌باشد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

برای اینکه بتوانیم سیستم نظارت تصویری خود را از مشکلات اینچنینی نجات دهیم بهتر است بدانیم این مشکلات به چه روش‌هایی برای ما پیش می‌آید تا از بروز آن جلوگیری کنیم. در ادامه به روش‌هایی که ممکن است سیستم نظارت تصویر مارا از دسترس خارج کنند اشاره می‌کنیم که امیدواریم برای پیشگیری از بروز مشکلات به کار شما بیاید.

1) ضربه وارد کردن به دوربین:

این مورد از ابتدایی‌ترین راهکار‌ها برای خارج کردن سیستم نظارت تصویر ما از مدار است که شما می‌توانید با نصب درست جایگاه دوربین مداربسته خود از این اتفاق پیشگیری کنید.

2) پوشاندن دید دوربین:

در این روش معمولاً با استفاده از اسپر‌های رنگ یا کاور کردن لنز دوربین مانع دید دوربین مداربسته ما می‌شوند که برای جلوگیری از بروز این مشکل باید در ارتفاع نصب دوربین مداربسته خود دقت لازم را داشته باشیم تا به اندازه لازم از دسترس آسان به دور باشد.

3) شوک الکتریکی:

در این روش سارق با دادن شک الکتریکی به کابل دوربین مداربسته یا کیس فلزی آن باعث ایجاد ولتاژ بالا شده و برد دوربین مارا می‌سوزاند تا دوربین مداربسته ما از مدار خارج شود که برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که کابل و اتصالات دوربین مداربسته را در فلکسی یا جعبه تقسیم و کاور مناسب قرار دهیم تا از دسترس به دور باشد.

4)قطع ارتباط دوربین مداربسته با دستگاه ضبط‌کننده:

در این روش سارق یا قطع کردن کابل برق یا تصویر به هر طریق ارتباط آن دوربین را با دستگاه ضبط‌کننده تصاویر از بین می‌برد و به این ترتیب آن دوربین را از مدار خارج می‌کند برای پیشگیری از این اتفاق بهترین راه استفاده از محافظی بنام فلکسی است برای کابل‌های ما که دردسترس هستند تا سارق به کابل‌های ارتباطی ما دسترسی نداشته باشد.

5) هک کردن دوربین‌های مداربسته:

باید به کاربرانی که از دوربین‌های مداربسته آی پی استفاده می‌کنند این تذکر را بدهیم که حتماً مراقب هک دوربین‌های مداربسته خود باشند زیرا در این روش سارقین با هک دوربین مداربسته شما و پیدا کردن آی پی دوربین مداربسته شما به راحتی به تصاویر آن دسترسی پیدا می‌کنند که این امر در دوربین‌های مداربسته آنالوگ غیر ممکن است و بهترین راه برای مقابله با آن حفظ آی پی و پسورد‌های سیستم نظارت تصویری ما هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *