از کجا بفهمیم دوربین مداربسته خاموش است؟

دوربین مداربسته خاموش هست یا روشن

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته خاموش است؟

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته خاموش است؟ / در واقع بهترین راه برای اینکه بدانیم یک دوربین مداربسته رو شن است یا نه این است که به صورت فیزیکی آن را چک کنیم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

  • زیرا در برخی دوربین‌های مداربسته شما بعد از چک دوربین و اطمینان از اینکه دوربین شما به هیچ آداپتوری متصل نیست بر این تصور هستید که دوربین خاموش بوده و کار ضبط را انجام نمی‌دهد اما برخی از دوربین‌ها از باتری داخلی استفاده می‌کنند و به طور کلی روشن هستند.
  • درشب بهترین راه برای اینکه بدانیم دوربین مداربسته ما روشن است یا خیراین است که به نور دید در شب آن توجه کنیم و اگر نوری از دوربین ما دیده شد باید بدانیم که دوربین ما روشن است.

به طور کلی برای اطمینان از روشن بودن دوربین می‌توان به متصل بودن برق یا قطع بودن برق آن توجه کرد لذا بهترین راه برای صحت خاموش یا روشن بودن یک دوربین مداربسته لمس فیزیکی و چک ورودی برق آن است./ از کجا بفهمیم دوربین مداربسته خاموش است؟

در دوربین‌های مداربسته‌ی گردان یا همان اسپید دام‌ها عدم چرخش آن‌ها در زمان حرکت سوژه در مقابل آن می‌تواند بهترین روش برای فهم روشن یا خاموش بودن آن باشد. زیرا این دسته از دوربین‌های مداربسته در صورت نداشتن برق و خاموش بودن از حرکت می‌ایستد و این بهترین نشانه برای خاموش بودن دوربین در این نوع دوربین‌های مداربسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *