از کجا بفهمیم دوربین مداربسته چند مگاپیکسل است؟

انواع مگاپیکسل دوربین مداربسته را در تصویر مشاهده میکنید

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته چند مگاپیکسل است

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته چند مگاپیکسل است / برای فهمیدن این موضوع چند راه حل وجود دارد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

  • معمولاً در داخل حروف و اعداد پارتنامبر‌ها یک عدد مربوط به مگاپیکسل دوربین می‌شود. به طور مثال در پارتنامبر یک دوربین از برند هایک ویژن مثل: DS-2CD2T43 بعد از حرف T عدد 4 نشان‌دهنده مگاپیکسل دوربین مامیباشد و به ما نشان می‌دهد که ما یک دوربین 4 مگاپیکسلی داریم. این راه یک روش کاملاً حرفه‌ای است که با شناخت NAMING RULE هربرند شما می‌توانید به راحتی مگاپیکسل دوربین مورد نظر خود را بدانید.
  • در دوربین‌های مداربسته تحت شبکه شما با مراجعه به منوی دستگاه در قسمت پارامتر رکورد دستگاه شما می‌توانید مگاپیکسل دوربین مداربسته خود را مشاهده کنید. همچنین این کار را در مورد سیستم‌های HD نیز می‌توانید انجام دهید و با سرچ دوربین خود کیفیت آن را پیدا کنید.از کجا بفهمیم دوربین مداربسته چند مگاپیکسل است

به صورت کلی اگر به صورت حرفه‌ای بخواهید این مشخصه را متوجه شوید تنها راه حل برای شما روش شماره یک است و در مورد تمام برند‌ها باید این NAMING RUIE را بشناسید تا بتوانید مگاپیکسل یک دوربین را تشخیص دهید و به راحتی بتوانید دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *