از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط می‌کند | چگونه بفهمیم دوربین مدار بسته کار می‌کند؟

از کجا بدونیم دوربین مداربسته ضبط میکنه

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط می‌کند

از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط می‌کند/ ساده‌ترین راه برای تشخیص این موضوع در دوربین مداربسته این است که به دستگاه ضبط ویدیوی شبکه یا ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال بروید. هر دوربین را باز کنید و مطمئن شوید که می‌توانید آن را مشاهده کنید. هر چند این همه چیز نیست. همچنین می‌خواهید به عقب برگردید و بررسی کنید که هر دوربین اخیراً فیلم ضبط کرده است.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

چگونه بفهمیم دوربین مدار بسته کار می‌کند؟

راه‌های مختلفی برای محافظت از اموال شما در دنیای مدرن وجود دارد. یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای افزایش امنیت ملک، نصب سیستم‌های دوربین مدار بسته است. اگرچه سیستم‌های دوربین مدار بسته پیچیده به نظر می‌رسند. آن‌ها سیم‌هایی دارند که از دیوار عبور می‌کنند و دوربین‌های مختلفی دارند که لزوماً به نظر نمی‌رسد کاری انجام دهند.

از آنجایی که شما نمی‌توانید به سادگی با نگاه کردن به دوربین متوجه شوید که دوربین مداربسته کار می‌کند یا خیر، بسیاری از مردم می‌خواهند بدانند که چگونه می‌توانند تشخیص دهند که دوربین مدار بسته کار می‌کند یا خیر. راه‌های مختلفی برای تشخیص کارکرد دوربین وجود دارد. بیایید نگاهی به چند مورد بیاندازیم.از کجا بفهمیم دوربین مداربسته ضبط می‌کند

NVR/DVR را بررسی کنید

ساده‌ترین راه برای تشخیص دوربین مداربسته این است که به دستگاه ضبط ویدیوی شبکه یا ضبط ویدیوی دیجیتال بروید. هر دوربین را باز کنید و مطمئن شوید که می‌توانید آن را مشاهده کنید. هر چند این همه چیز نیست. همچنین می‌خواهید به عقب برگردید و بررسی کنید که هر دوربین اخیراً فیلم ضبط کرده است. این امکان وجود دارد که یک دوربین مداربسته به گونه‌ای کار نکند که همچنان به شما امکان می‌دهد دوربین را مشاهده کنید اما فیلم ضبط نکنید.

دوربین‌ها را از راه دور بررسی کنید

برخی از دوربین‌های مداربسته به شما امکان می‌دهند از طریق یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه به دوربین‌های خود و فیلم‌های ذخیره شده خود دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از یکی از این پلتفرم‌ها دوربین‌های خود را بررسی کنید.

نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که دوربین مدار بسته همچنان می‌تواند کار کند در حالی که داده‌ها را به رایانه یا تلفن شما ارسال نمی‌کند. این به این دلیل است که داده‌ها روی تلفن یا از طریق اینترنت ضبط نمی‌شوند. در عوض، روی NVR یا DVR ضبط می‌شود. مشکلات اینترنت یا مشکلات انتقال می‌تواند باعث شود که دوربین‌های شما در حالی که هنوز در حال ضبط هستند روی یک دستگاه راه دور نمایش داده نشوند.

از ردیاب الکترونیک استفاده کنید

می‌توانید باگ یا دستگاه‌های الکترونیکی را از فروشگاه‌های تخصصی یا اینترنت دریافت کنید. این دستگاه‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. آن‌ها را به اطراف منطقه‌ای که می‌خواهید برای وسایل الکترونیکی جارو کنید بکشید. دوربین‌های مداربسته در هنگام کار سیگنال کوچکی از خود ساطع می‌کنند، سیگنالی که آشکارساز اشکال باید بتواند آن را دریافت کند. اگرچه همه دوربین‌ها این سیگنال را منتشر نمی‌کنند. بستگی به دستگاه داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *