برای نصب دوربین مداربسته چه چیز‌هایی لازم است؟ | موارد مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته

برای نصب دوربین مداربسته چه چیزهایی لازم است

برای نصب دوربین مداربسته چه چیز‌هایی لازم است؟

برای نصب دوربین مداربسته چه چیز‌هایی لازم است؟ / قبل از هر پروژه‌ای، باید بدانید که برای انجام کار به چه چیز‌هایی نیاز دارید. نه تنها باعث می‌شود که این روند به آرامی پیش برود، بلکه از چند سفر به فروشگاه سخت‌افزار نیز جلوگیری می‌کند. این برای تعمیرات خانه، پروژه‌های صنایع دستی و حتی نصب دوربین مدار بسته صادق است. در اینجا مواردی است که برای تقویت امنیت خانه یا کسب و کار خود با نصب دوربین‌های مدار بسته نیاز دارید.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

برنامه

چگونه می‌دانید قطعاتی که بدون برنامه نیاز دارید؟ ایجاد یک طرح دقیق نصب دوربین مدار بسته اولین قدم برای راه‌اندازی و راه‌اندازی دوربین‌های امنیتی شما است. به اهداف امنیتی خود، مکان‌هایی که می‌خواهید پوشش دهید و تجهیزاتی که برای انجام کار به آن‌ها نیاز دارید فکر کنید.

هنگام خرید تجهیزات، طرح شما به لیست مواد غذایی شما تبدیل می‌شود. تعداد دوربین‌ها، میزان سیم، تجهیزات ضبط و نرم‌افزار، الزامات ذخیره‌سازی داده‌ها و دستگاه‌های مشاهده مورد نیاز را به شما می‌گوید. اگر برنامه خود را به درستی انجام دهید، فقط باید یک بار سفارش دهید تا تمام نرم‌افزار و سخت‌افزار مورد نیاز برای نصب دوربین خود را دریافت کنید.

دوربین‌ها

سیستم مداربسته بدون دوربین چیست؟ بی‌اثر. دوربین‌ها چشم و گاهی گوش کل سیستم امنیتی شما هستند. بدون آن‌ها، هیچ چیز زیادی را زیر نظر نخواهید داشت.

اولین قدم برای نصب دوربین این است که انتخاب کنید کدام دوربین برای شما مناسب است. آیا به یک دوربین با تکنولوژی بالا با ویژگی‌های پان شیب زوم (PTZ) نیاز دارید یا یک دوربین IP رومیزی ساده نیاز‌های شما را برآورده می‌کند؟ به برنامه و اهداف امنیتی خود فکر کنید. دوربین(‌هایی) را با مشخصات و الزامات نصب مورد نیاز خود انتخاب کنید.

هنگامی که دوربین عالی را انتخاب کردید، باید تصمیم بگیرید که چه تعداد مورد نیاز دارید و موقعیت نصب آن‌ها. با طرح خود مشورت کنید تا تعداد دوربین مناسب برای پوشش ملک خود را دریافت کنید.

سیم یا کابل

دوربین‌های مدار بسته برای عملکرد به دو سیم نیاز دارند: یک منبع تغذیه و یک کانکتور شبکه. دوربین‌ها الکترونیکی هستند. بنابراین، آن‌ها به قدرت نیاز دارند. برای جلوگیری از خراب شدن باتری‌ها (که می‌تواند یک نگرانی امنیتی باشد)، اکثر دوربین‌های مدار بسته به منبع برق ساختمان متصل می‌شوند. این بدان معناست که برای رسیدن به پریز داخلی باید سیم کافی داشته باشید.

برای ارسال فید‌های ویدئویی، دوربین‌ها نیز باید به شبکه شما متصل باشند. دوربین‌های IP برای دسترسی به نزدیک‌ترین اتصال شبکه، معمولاً با استفاده از کابل اترنت، به سیم نیاز دارند. دوربین‌های دیگر باید مستقیماً به تجهیزات ضبط وصل شوند.

مسیر‌های سیم کشی خود را از قبل ترسیم کنید تا مطمئن شوید که سیم کافی برای روشن کردن هر دوربین و اتصال آن‌ها به شبکه سیستم دارید.

تجهیزات ضبط

دوربین‌های شما باید فیلم را به جایی ارسال کنند. تجهیزات ضبط می‌تواند به دو شکل باشد. می‌توانید یک ضبط‌کننده ویدیوی شبکه (NVR)، مانند یک DVR، یا یک ضبط‌کننده ویدیوی خارج از سایت داشته باشید که از اینترنت برای ارسال داده‌های شما به یک مرکز ذخیره‌سازی خارجی استفاده می‌کند، که معمولاً از طریق ابر قابل دسترسی است.

تجهیزات ضبط در محل به سخت‌افزار و نرم‌افزار اضافی نیاز دارند. راه حل‌های خارج از سایت و مبتنی بر ابر فقط به نرم‌افزاری نیاز دارند که در دستگاه انتخابی شما بارگیری شود. مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب کنید، قبل از تکمیل نصب دوربین مدار بسته باید آن را تنظیم کنید.

ذخیره‌سازی داده‌ها

همانطور که تلفن هوشمند شما می‌تواند تأیید کند، فیلم‌ها فضای ذخیره‌سازی زیادی را اشغال می‌کنند. و از آنجایی که دوربین‌های مدار بسته همیشه در حال ضبط هستند، به جایی نیاز دارند تا تمام فیلم‌های خود را ذخیره کنند. سه مکان رایج ذخیره‌سازی داده‌ها عبارتند از:

در فضای ابری

در ضبط‌کننده ویدیوی شبکه در محل شما

روی کارت SD در دوربین

هر روشی را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که فضای ذخیره‌سازی کافی برای نگهداری حداقل چند هفته از داده‌ها دارید. حدود 60 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای هر دوربین معمولاً برای حفظ حدود دو هفته فیلم با کیفیت استاندارد کافی است. دوربین‌های با وضوح بالا به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند.

مشاهده دستگاه(‌های)

خواه مانیتور کامپیوتر، تلویزیون، تبلت یا گوشی هوشمند باشد، برای مشاهده فیلم خود به دستگاهی نیاز دارید. این همه ویدیو چه فایده‌ای دارد اگر نتوانید آن را تماشا کنید! ؟

قبل از نصب دوربین مدار بسته تحقیق کنید و ببینید کدام دستگاه‌ها با سیستم خاص شما سازگار هستند. اگر سیستمی را نصب می‌کنید که با مانیتوری که به تازگی خریداری کرده‌اید کار نمی‌کند، باید دوباره به خرید بروید. برخی از سیستم‌ها می‌توانند با چندین مانیتور کار کنند، بنابراین تنظیماتی را ایجاد کنید که برای نیاز‌های شما ایده‌آل است.

خدمات نصب حرفه‌ای دوربین مداربستهموارد لازم برای نصب دوربین مداربسته

ممکن است وسوسه‌انگیز باشد که خودتان نصب دوربین مدار بسته را انجام دهید، اما می‌تواند کار دشواری باشد. آخرین مرحله از مراحل نصب دوربین مدار بسته استخدام نصاب حرفه‌ای است. استخدام یک سرویس نصب دوربین مدار بسته حرفه‌ای باعث می‌شود که همه چیز به درستی نصب شود. یک تکنسین باتجربه همچنین می‌تواند نکات و پیشنهادات مفیدی را ارائه دهد تا سیستم امنیتی شما تا حد امکان مؤثر باشد.

اگر می‌خواهید امنیت خانه یا کسب‌وکار خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید، شرکت دورنگاه اینجاست تا به تمام نیاز‌های نصب دوربین مداربسته شما کمک کند. امروز برای یک پیشنهاد رایگان و با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *