چرا دوربین مداربسته تصویر ندارد؟ | دوربین مداربسته بدون تصویر

دوربین مداربسته بدون تصویر

 چرا دوربین مداربسته تصویر ندارد؟

چرا دوربین مداربسته تصویر ندارد؟ /دلایل متعددی می‌تواند باعث عدم رؤیت تصویر دوربین‌های مداربسته بر روی مانیتور شما شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

  • نرسیدن ولتاژ لازم به دوربین مداربسته: در این مورد باید بدانید که فقط روشن بودن دوربین ملاک نیست و به دلایل گوناگون مانند بلند بودن و طولانی بودن کابل برق ما دچار افت ولتاژ شده و آن ولتاژی که به دوربین می‌رسد قادر به روشن نگه داشتن دوربین نبوده که این مورد عموماً به دلیل روشن شدن دید درشب دوربین‌های مداربسته در شب تشدید می‌شود.
  • قطعی در طول کابل: در برخی مواقع به دلیل عدم استفاده از کابل‌های مرغوب در طول مسیر کابل دچار قطعی سیگنال شده و عملاً سیگنال مورد نظر از دوربین به دستگاه نمی‌رسد و به همین دلیل ما دچار قطعی دوربین خود می‌شویم.
  • پایین بودن کیفیت اتصالات: برخی از اتصالات مانند فیش BNC از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و باعث قطع ارتباط بین دوربین مداربسته ما و دستگاه ضبط‌کننده می‌شوند که با تعویض آن مشکل مرتفع خواهد شد.
  • از مدار خارج شدن آداپتور: در برخی مواقع به دلیل نوسانات برق یا آب خوردگی آداپتور می‌سوزد و عملاً برق را نمی‌تواند به دوربین مداربسته ما برساند و به همین خاطر تصویر قطع می‌شود.
  • سوختن برد دوربین مداربسته: در نقاطی که از نوسان برق شدید برخوردار هستند نوسان ولتاژ بعد از سوزاندن آداپتور به برد دوربین مداربسته ما می‌رسد و باعث سوختن برد دوربین مداربسته و قطع تصویر می‌شود.
  • از بین رفتن IP دوربین: در سیستم‌های تحت شبکه اگر IP دوربین مداربسته ما که در دستگاه NVR وارد شده یا به اصطلاح اد شده ممکن است به هر دلیلی پاک شود دوربین مداربسته تحت شبکه ما از دسترس خارج شده و تصویر ما از بین می‌رود.
  • ایرادات دستگاه: اگر نوسانات برق باعث سوختن تمام یا حتی یک کانال از ورودی دستگاه شود باعث خواهد شد تمام یا یک دوربین از مدار خارج شده و این ایراد در برد دستگاه تصویر مارا قطع خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *