دوربین مداربسته بیسیم چیست؟

دوربین مداربسته بیسیم چیست ؟

دوربین مداربسته بیسیم چیست؟

دوربین مداربسته بیسیم چیست ؟ / دوربین‌های امنیتی بی‌سیم، دوربین‌های مدار بسته تلویزیونی (CCTV) هستند که سیگنال‌های تصویری و صوتی را از طریق باند رادیویی به گیرنده‌های بی‌سیم منتقل می‌کنند. بسیاری از دوربین‌های امنیتی بی‌سیم حداقل به یک کابل یا سیم برای برق نیاز دارند. “بی‌سیم” به انتقال ویدئو/صوت اشاره دارد. با این حال، برخی از دوربین‌های امنیتی بی‌سیم با باتری کار می‌کنند و دوربین‌ها را از بالا به پایین واقعاً بی‌سیم می‌کنند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

دوربین‌های بی‌سیم به دلیل هزینه‌های نصب پایین (نیازی به اجرای کابل‌های گران قیمت) و گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیر، در بین مصرف‌کنندگان امنیتی مدرن بسیار محبوب هستند. دوربین‌های بی‌سیم را می‌توان در مکان‌هایی که قبلاً برای دوربین‌های سیمی استاندارد در دسترس نبود، نصب/نصب کرد. دوربین امنیتی بی‌سیم علاوه بر سهولت استفاده و دسترسی آسان، به کاربران این امکان را می‌دهد که از اینترنت بی‌سیم پهن باند برای ارائه پخش بدون درز ویدیو از طریق اینترنت استفاده کنند.

دوربین مداربسته بی‌سیم چگونه کار می‌کند؟

دوربین‌های بی‌سیم با انتقال فیلم دوربین از طریق یک فرستنده رادیوی RFکار می‌کنند. ویدئو به گیرنده‌ای ارسال می‌شود که به یک دستگاه ذخیره‌سازی داخلی یا از طریق فضای ذخیره‌سازی ابری متصل است.

آیا دوربین‌های مدار بسته بی‌سیم به وای فای نیاز دارند؟

آیا دوربین‌های امنیتی بی‌سیم به اینترنت نیاز دارند؟ دوربین‌های امنیتی بی‌سیم لزوماً به اینترنت نیاز ندارند. در عوض، تعدادی دوربین امنیتی وجود دارند که می‌توانند فیلم‌های خود را به صورت محلی روی کارت‌های micro-SD یا هارد دیسک ضبط کنند تا بعداً قابل مشاهده باشند.

دوربین بی‌سیم یعنی چه؟

یک دوربین امنیتی خانگی بی‌سیم که به عنوان دوربین Wi-Fi نیز شناخته می‌شود، فیلم خود را از طریق Wi-Fi منتقل می‌کند و با برق AC تغذیه می‌شود. یعنی باید با استفاده از کابل برق به پریز وصل شود. دوربین بی‌سیم بدون سیم نیست. بلکه به آن دوربین بی‌سیم می‌گویند زیرا از اینترنت بی‌سیم wifi استفاده می‌کند.

آیا دوربین مدار بسته بی‌سیم بهتر از سیمی است؟

دوربین‌های امنیتی بی‌سیم نسبت به دوربین‌های سیمی کمتر تهاجمی به خانه شما وارد می‌کنند، بنابراین آسان‌تر و سریع‌تر نصب می‌شوند. نیازی به سوراخ کردن دیوار یا سقف نیست. دوربین‌های بی‌سیم نیز نسبت به سیستم‌های سیمی انعطاف‌پذیرتر هستند، زیرا با سیم به هم متصل نیستند.

دوربین مدار بسته بی‌سیم تا چه مسافتی می‌بیند؟

اگر خط دید مستقیم وجود داشته باشد، برد دوربین بی‌سیم ممکن است تا 500 متر یا بیشتر برسد. در داخل یک خانه، محدوده معمولاً کمتر است – حدود 150 متر – البته نه همیشه.

چگونه دوربین بی‌سیم خود را به گوشی خود وصل کنم؟

(این را می‌توان با رفتن به تنظیمات گوشی اندرویدی خود و روشن کردن عملکرد “هات اسپات” – که معمولاً “موبایل هات اسپات” یا “هات اسپات قابل حمل” نامیده می‌شود، انجام داد. یک رمز عبور برای اتصال هات اسپات تعیین کنید. ) دوربین را به اندروید وصل کنید. شبکه Wi-Fi با نقطه اتصال فعال تلفن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *