دوربین مداربسته تا چند روز حافظه دارد ؟

دوربین مداربسته تا چند روز حافظه دارد ؟

دوربین مداربسته تا چند روز حافظه دارد ؟

 دوربین مداربسته تا چند روز حافظه دارد؟ / همانطور که می‌دانید هیچ یک از دوربین‌های مداربسته به خودی خود دارای حافظه‌ای برای ضبط تصاویر نیستند و به طور کلی از دو روش تصاویر می‌تواند توسط دوربین مداربسته برای شما ضبط شود.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

توسط مموری که روی خود دوربین مداربسته نصب است:

در این روش شما می‌توانید با توجه به پشتیبانی و ساپورت دوربین مداربسته خود نسبت به مموری‌های موجود بازار یک مموری( که معمولاً 128 را تمام دوربین‌های مموری خور بازار ساپورت می‌کنند ) خریداری نموده و تصاویر خود را بر روی آن ذخیره نمایید و با توجه به حجم تصاویر و صدای محیط شما این مموری بین دو تا یک هفته تصاویر شمارا ضبط خواهد کرد.

توسط دستگاه ضبط تصاویر یا یک فضای ابری:

در این روش تصاویر شما که توسط دوربین مداربسته به دستگاه ضبط تصاویر رسیده است بر روی هارد موجود در دستگاه ضبط تصاویر رکورد می‌شود یا بر روی همان فضای ابری اجاره شده فرستاده می‌شود و برای مدتی که آن فضا در اختیار شما هست این تصاویر سیو خواهد شد. حال مقدار زمان ضبط شدن تصاویر شما به دو عامل بستگی دارد ابتدا کیفیت تصاویر شما و نوع فشرده‌سازی دستگاه ضبط‌کننده تصاویر شما. دوم حجم هاردی که بر روی دستگاه ضبط‌کننده تصاویر قرار دادید که این حجم هارد بستگی به ساپورت دستگاه ضبط‌کننده تصاویر شما دارد. دربرخی از این دستگاه‌ها تا 16 هارد 10 ترابایت قابل استفاده هست که زمان رکورد تصاویر شما را بسیار بالا می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *