دوربین مداربسته برای کارخانه‌ها

دوربین مداربسته برای کارخانه‌ها

 دوربین مداربسته برای کارخانه‌ها

دوربین مداربسته برای کارخانه‌ها /کارخانه‌ها عموماً دارای فضایی وسیع و نسبتاً ساده هستند. یعنی اکثر کارخانه‌های ما تشکیل شده از یک یا چند سوله با سقف‌هایی بلند و محیطی بدون دیوار کشی و پارتیشن کشی هستند. برای خرید دوربین مداربسته مناسب برای کارخانه‌ها باید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین بهره وری را از سیستم نظارت تصویر خود داشته باشید.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

سیستم نظارتی:

اگر در نظر دارید برای کارخانه خود از یک سیستم نظارتی استفاده کنید بهترین دوربین مداربسته برای شما دوربین‌های اسپید دام می‌باشد. شما با نصب یک دوربین اسپید دام در وسط سوله خود می‌توانید به راحتی از پای مانیتور اتاق خود بر تک تک افراد شاغل در داخل آن سوله نظارت داشته باشید. فقط کافیست موس را بچرخانید و روی نقطه مورد نظر خود زوم کنید تا به صورت دقیق از چگونگی کارایی کارمندان خود مطلع شوید.

سیستم امنیتی:

برای استفاده از دوربین مداربسته به عنوان یک سیستم امنیتی در کارخانه خود لازم است چند نکته را در نظر داشته باشید.

(A برای محیط داخلی و خارجی سوله کارخانه خود حتماً از دوربین بولت با کیس بزرگ استفاده کنید.

(B مراقب باشید که کابل تصویر شما به هیچ عنوان از کنار برق کارخانه شما رد نشود زیرا برق کارخانه‌ها فشار قوی هستند و این امر موجب ایجاد نویز و حتی قعطی در تصویر شما خواهد شد. برای اطمینان بیشتر از کابل خود حتماً از کابلی با جنس و مقاومت بالا و چند شیلد استفاده کنید تا به هیچ عنوان ایجاد نویز بر روی تصویر شما نداشته باشد.

(C حتماً از دوربین‌های مداربسته بولت با لنز 4 یا نهایتاً 3.6 استفاده کنید. زیرا با توجه به بلند بودن دیواره‌های سوله و اینکه ممکن است تجهیزاتی داخل کارخانه باشد که شما مجبور شوید در ارتفاع بالای 3 متر دوربین خود را نصب کنید حتی اگر مجبور هم نباشید باید دوربین‌های داخل سوله کارخانه در ارتفاع بالا نصب شود تا ضمن جابجایی در محیط کارگاهی و کارخانه‌ای چیزی با دوربین برخورد نکند که موجب تخریب دوربین مداربسته ما شود.

در آخر بهتر است برای طراحی و تعیین نوع دوربین و سولوشن مورد نظر خود از یک کارشناس حوزه نظارت تصویر کمک بگیرید تا در مورد نوع دوربین و خواسته شما بهترین تصمیم را بگیرد تا شما کاربر عزیز ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های خود بتوانید به خواسته‌هایی که برای سیستم نظارت تصویری خود درنظر دارید برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *