دوربین مداربسته رومیزی چیست ؟

دوربین مداربسته رومیزی چیست ؟

دوربین مداربسته رومیزی چیست ؟

دوربین مداربسته رومیزی چیست ؟/ دوربینهای مداربسته به دلیل شکل ظاهریشان و نوع کاراییشان با اسامی دیگری نیز در بازار شناخته میشوند. به طور مثال به دوربینهای دام که عموما بر روی سقف نصب میشوند دوربینهای سقفی نیز گفته میشود. امروزه دوربینهایی به بازار عرضه شده اند که به دلیل مصرف خانگی آن و اینکه عموما برای مراقبت از کودک از آن استفاده میشود با نام دوربینهای بیبی کم در برند های مختلف وجود دارد. نوعی از آن که هم گردان و هم ثابت دارد به دلیل شکی ظاهری و نوع قرار گرفتن پایه آن بر روی سطح صاف به نام دوربینهای مداربسته رومیزی نیز شناخته میشوند. این دوربینها به راحتی بر روی یک میز قرار میگیرد و زاویه دید آن نیز با توجه به موقعیت قرارگیری آن قابل تنظیم است.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

برخی از این دوربینها را که عموما قابلیت چرخش نیز دارند میتوان برروی سقف هم نصب کرد  تا از دسترس دور بماند و تصویر بهتری را برای ما به نمایش بگذارد. درهرصورت نسبت دادن بسیاری از کلمات به دوربینهای مداربسته یا به دلیل ظاهر آن است یا این دوربینها میتوانند در آن موقعیت یا پوزیشن قرار بگیرند. کاربران بسیاری نیاز به دوربینهای مداربسته ای دارند که به طور ثابت در یک جا نصب نشود و قابلیت آن را داشته باشند که برای مدت کوتاهی در نقطه ای قرار بگیرد و بعد بتوان آن را به راحتی جابجا کرد و به همین منظور این دسته از دوربینهای مداربسته طراحی شده است تا در روی میز یا هر سطح صافی قرار بگیرند. این دسته از دوربینهای مداربسته عموما با نصب یک مموری بر روی خود قادر به ضبط تصاویر نیز میباشند و در صورت گردان بودن با نصب اپلیکیشن مخصوص خود بر روی موبایل کارایی آنها قابل دسترسی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *