دوربین مداربسته زیر آب

دوربین مداربسته زیر آب

 دوربین مداربسته زیر آب

دوربین‌های مداربسته زیر آب / دوربین مداربسته از نظر مقاومت در برابر شرایط خاص با استاندارد IP شناخته می‌شوند که این دوکلمه کاملاً با دوربین‌های IP یا همان دوربین‌های مداربسته تحت شبکه متفاوت است که این استاندارد در داخل دیتاشیت آن‌ها بیانگر مقاومت دوربین مداربسته در شرایط خاص آب و هوایی هست. درواقع این استاندارد با دو کلمه I وp به همراه دو عدد در ادامه حروف دیده می‌شود که IP در واقع مخفف Ingress Protection است و در ادامه رقم اول بیانگر مقاومت دوربین مداربسته در برابر گرد و غبار و رقم دوم بیانگر مقاومت دوربین مداربسته ما در برابر رطوبت است. در ادامه مطلب به انواع این استاندارد‌ها که بیشتر در دوربین‌های مداربسته دیده می‌شود و کاربردیتراست اشاره خواهیم کرد و بازگو می‌کنیم دوربین مداربسته‌ای که برای زیر آب استفاده می‌شود باید چه شرایطی داشته باشد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

دوربین مداربسته IP66:

این دوربین‌های مداربسته در واقع در برابر پاشیده شدن آب از هرجهت به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مقاوم است مانند: بارش باران در محیط‌های بیرونی و در برابر گرد و غبار هوا عادی و ریزگرد‌ها نیز مقاومت لازم را دارند.

دوربین مداربسته IP67:

این دسته از دوربین‌های مداربسته در واقع مقاوم در برابر قوطه ور شدن به صورت موقت در آب هستند و می‌تواند برای مدت محدود ( حدود نیم ساعت ) در عمق 1.5 متری قرار بگیرند و آسیبی نبینند. در برابر گرد و غبار و ریزگرد‌ها نیز مقاومت لازم را دارند.

دوربین مداربسته IP68:

این دسته از دوربین‌های مداربسته می‌توانند دائم در زیر آب بمانند و در واقع دوربین‌های ضدآب هستند و با این تفاصیل در برابر گرد و غبار و ریزگرد‌ها نیز به صورت کامل مقاوم هستند.

حال با این توضیحات به خوبی مشخص است که اگر یک کاربر می‌خواهد به صورت دائم از دوربین خود در زیر آب استفاده کند دوربین مداربسته او باید حتماً از استاندارد IP68 برخوردار باشد تا بتواند به راحتی در زیر آب قرار داده و تصویر دائم از آن داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *