راهنمای خرید دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته /در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

برای خرید یک دوربین مداربسته و به طور کلی خرید یک سیتم نظارت تصویری مناسب به دلیل اینکه این حوزه مقداری تخصصی می‌باشد پیشنهاد مجموعه دورنگاه افق ماد این است که شما کاربر عزیز از یک کارشناس مجرب در این حوزه استفاده کنید و با بازگو کردن نیاز‌های خود در محیط خود که نیاز به نصب این سیستم دارید بهترین طراحی را از کارشناس مورد نظر بخواهید تا برای شما اجرا کرده و نیاز‌های شما را برطرف کند. اما اگر به صورت اجمالی بخواهید بدانید که چگونه بهترین دوربین را برای محیط خود انتخاب کنید باید به چند نکته کلی توجه کنید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

1) نوع کاور دوربین:

شما اگر لازم دارید که دوربینمداربسته خود را در محیط بیرونی استفاده کنید باید حتماً از دوربین‌های مداربسته بولت استفاده کنید و اگر نیاز هست که دوربین مداربسته شما در محیطی مسقف نصب شود می‌توانید از دوربین‌های مداربسته دام استفاده کنید. دوربین‌های اسپید دام که عموماً جزء دوربین‌های مداربسته نظارتی هستند برای محیط‌های بیرونی طراحی شده‌اند و برای محیط‌های داخلی امروزه دوربین‌های بیبی کم گردان استفاده می‌شود.

2)نوع لنز:

برای تعیین نوع لنز و اینکه لنز باید واید باشد یا تله ارتفاع نصب دوربین و اندازه جایی که دوربین ما باید پوشش دهد بسیار مهم است. همانطور که می‌دانید هرچه ارتفاع دوربین بالاتر باشد لنز آن باید تله‌تر بوده تا تصویر بهتری به ما بدهد و اگر ما بایک دوربین بخواهیم ابعاد بالایی را پوشش دهیم حتماً باید لنز دوربین ما واید‌ترین حالت یعنی 2.8 باشد.

3)فاصله دستگاه ضبط‌کننده تا دوربین‌ها:

اگر ما فاصله بالای 200 متر بین دوربین و دستگاه داشته باشیم بهتر است که از سیستم آی پی استفاده کنیم تا بتوانیم برای مسیر‌های بلند از آنتن فرستنده و گیرنده بهره ببریم و برای تجمیع دوربین‌هایی که از دستگاه ما دور هستند بتوانیم از سوئیچ شبکه استفاده کنیم. در مناطقی که امکان کابل کشی به هر دلیلی وجود ندارد بهترین گزینه استفاده از دوربین‌های آی پی و در نهایت استفاده از فرستنده و گیرنده خواهد بود.

این موارد درواقع ابتدایی‌ترین و عامیانه‌ترین مواردی است که در انتخاب دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویر یک کاربر باید بداند تا بهترین انتخاب را برای مجموعه خود داشته باشد اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم اگر می‌خواهید به صورت تخصصی سیستم نظارت تصویری خود را خریداری کنید حتماً وجود یک نیروی متخصص در این امر در مجموعه شما لازم است تا با شنیدن نیاز‌های شما بهترین سولوشن را برای شما طراحی کند. شرکت دورنگاه افق ما با بهره‌گیری از وجود کارشناسان خود در امر اجرای پروژه می‌تواند به صورت رایگان بهترین مشاور برای پروژه‌های خورد و کلان شما باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *