شرایط نگهداری از دوربین مداربسته چیست؟

شرایط نگهداری از دوربین مداربسته چیست؟

شرایط نگهداری از دوربین مداربسته چیست؟

شرایط نگهداری از دوربین مداربسته چیست؟ / نگهداری دوربین مداربسته بیشتر از همه به شرایط محیطی و جوی ما بستگی دارد. امروزه اکثر دوربین‌های مداربسته‌ای که در محیط بیرونی از آن‌ها استفاده می‌شود شرایط آب و هوایی را بین بازه دمایی 30- درجه تا 60+ درجه تحمل می‌کنند و در این بازه‌ی دما کارایی خود را از دست نمی‌دهند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

برای اینکه بتوانیم بهترین کارایی را از دوربین مداربسته خود داشته باشیم بهتر است که به شرایط محیطی خود خوب دقت کنیم. مثلاً شما نمی‌توانید از یک دوربین دام برای محیط‌های بیرونی استفاده کنید زیرا این دوربین‌ها در برابر بارش باران مقاوم نیستند و به راحتی می‌سوزند. برای استفاده از دوربین‌های مداربسته درشرایط سخت آب و هوایی حتماً لازم است که از دیتا شیت دوربین‌های مداربسته کمک بگیریم تا بدانیم این دوربین‌ها برای آن شرایط آب و هوایی که ما درنظر داریم قابل استفاده است یا نه.

این نکته نیز لازم به ذکر است که محیط قرار‌گیری دستگاه ضبط‌کننده تصاویر ما لازم است که از دمای خنک و خوبی برخوردار باشد زیرا نداشتن تردد هوا در اطراف جایگاه قرارگیری دستگاه ضبط‌کننده تصاویر ما باعث سوختن هارد دستگاه یا از مدار خارج شدن دستگاه ضبط تصاویر ما می‌شود.

در مجموعه‌های بزرگ برای خدمات و نگهداری دوربین‌های مداربسته و به طور کلی سیستم نظارت تصویر خود بهترین راه سپردن این سیستم به دست یک شرکت معتبر و کاربلد است تا به صورت دوره‌ای یا موردی سیستم نظارت تصویر شما را مورد برسی قرار داده تا اگر مشکلی در ضبط تصاویر یا نگهداری تصاویر وجود دارد به سرعت برطرف شود. شرکت دورنگاه افق ما با دراختیار داشتن پرسنل حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی در این راستا به کاربران خود به صورت دوره‌ای و یا موردی می‌باشد. شما می‌توانید با ثبت و امضا قرارداد فی مابین با این شرکت نسبت به نگهداری و خدمات سیستم حقفاظت تصویر خود اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *