معرفی دوربین مداربسته Dark Fighter هایک ویژن

معرفی دوربین مداربسته Dark Fighter هایک ویژن

معرفی دوربین مداربسته Dark Fighter هایک ویژن

معرفی دوربین مداربسته Dark Fighter هایک ویژن / این اصطلاح در دوربینهای مداربسته هایک ویژن به این معنا است که دوربین مداربسته ما در تاریکی مطلق و ظلمات کامل نیز دارای دید در شب رنگی است ودوربین مداربسته هایک ویژن که دارک فایتر باشد این خاصیت را دارد که در تاریکی مطلق به شما مانند روز تصویر رنگی بدهد و از کیفیت تصویر شما درشب کم نکند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

این تکنولوژی در برندهای دیگر با نامهای متفاوتی شناخته میشود اما ابداع کننده ی این تکنولوژی در سیستم نظارت تصویربرای اولین بار کمپانی هایک ویژن بوده.

به طور مثال در برند مطرح دیگری با نام داهوآ این تکنولوژی به نام استارلایت شناخته میشود و به همین دلیل این تکنولوژی به نام دید در شب رنگی در ایران شناخته شده است. این تکنولوژی که بر روی دوربینهای مداربسته امروز به کار گرفته شده است بسیار کیفیت در شب را برای دوربینهای مداربسته ما بالا برده است و این کمک را به کاربر میکند تا در ظلمات کامل محیط خود مانند روز  بهترین تصویر را داشته باشد. با داشتن این تکنولوژی بر روی دوربین مداربسته خود شما میتوانید درشب از کوچکترین تحرکات محیط خود با وضوح کامل و کیفیت بالا تصویر داشته باشید و امروز دیگر این تکنولوژی بر روی اکثر دوربینهای مداربسته موجود در بازار دیده میشود و کمکم یک باید بر روی دوربینهای مداربسته خواهد بود.

هرکاربری که دید کامل درشب برای محیط خود در الویتش قرار دارد حتما باید به این نکته واقف باشد که دوربین مداربسته خود را با قابلیت دید در شب رنگی انتخاب کند تا بتواند در روز و شب از یک تصویر رنگی یکنخواختی برخوردارباشد. امروزه این تکنولوژی بیشتر بر روی دوربینهای بیرونی به کار گرفته میشود و در مدلهای بولت کمپانیهای مختلف بیشتر این تکنولوژی استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *