کابل دوربین مداربسته متری چند؟ | قیمت کابل دوربین مداربسته

کابل دوربین مداربسته

 کابل دوربین مداربسته متری چند؟

کابل دوربین مداربسته متری چند؟ / یکی از اتصالات مهم در نصب دوربین‌های مداربسته کابل آن است و هرچه کیفیت کابل و خلوص مس آن بالاتر باشد تصویر با کیفیت بالاتر و افت تصویر کمتری به دستگاه ضبط‌کننده ما می‌رسد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

همانطور که گفتیم خلوص مس داخل کابل و ضخامت آن تأثیر مستقیم بر روی قیمت کالا دارد و یک کابل با کیفیت طبیعتا تصویر نهایی مارا ارتقا خواهد داد. در کابل‌های تحت شبکه داستان به طور کلی متفاوت است و شما می‌توانید با خرید یک کابل که دارای تست باشد مشکل خود را به صورت کلی مرتفع کنید. این سطح استاندارد را به اصطلاح کابل‌هایی با تست فلوک می‌گویند که در بازار از کابل‌های معمولی گرانتر است اما کیفیتی تظمین شده دارد.

امروزه در بازار ایران به دلیل داشتن مس مرغوب در کشور کارخانه‌های داخلی کابل‌های با کیفیتی تولید می‌کنند و به بازار ارضه می‌کنند. بسیاری از تاجرین داخلی نیز با ثبت برند خود اسامی کابل را به نام شرکت خود ثبت و تولید می‌کنند اما برخی نیز با وام گرفتن از اسامی کابل‌های خارجی از شهرت نام کابل‌های خارجی استفاده می‌کنند. این کابل‌ها در بازار ایران با قیمت‌های متنوعی موجود می‌باشد. کابل‌های ترکیبی یا RG59 امروز از 500/3 تومان تا 5 هزار تومان در بازار موجود است و کابل‌های تحت شبکه از 500/5 تا 30 هزار تومان قیمت دارند که تمام این قیمت‌ها با نوسانات قیمت مس روزانه در حال تغییر است. عموماً کیفیت کابل را خلوص مس و کیفیت شیلد یا همان روکش کابل است که تعیین می‌کند وبسته به کیفیت این دو قیمت کابل نیز دچار تغییرات می‌شود.

برای نصب دوربین‌های مداربسته طول کابل کشی شما رابطه مستقیم با جنس کابل شما دارد. یعنی اگر مسیر کابل کشی شما طولانی است حتماً از کابل با کیفیت و کابلی که خلوص مس آن بالاست و ضخامت مغزی آن زیاد است باید استفاده کنید تا در طول مسیر دچار افت تصویر نشوید و بتوانید تصویر را با همان کیفیتی که از دوربین خود دریافت می‌کنید به دستگاه ضبط‌کننده خود برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *