هایک ویژن چیست ؟ | 0 تا 100 برند هایک ویژن

هایک ویژن چیست

هایک ویژن چیست؟

هایک ویژن چیست ؟ / شرکت هایک ویژن در سال 2001 میلادی در زمینه فناوری اطلاعات در کشور چین تأسیس شده است. هایک ویژن در آغاز شروع فعالیت خود توانست با تولید دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ضبط تصاویر با کیفیت , سهم خوبی از بازار تجهیزات امنیتی و نظارتی را بدست آورد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

شرکت هایک ویژن در حال حاضر حدوداً 16000 پرسنل دارد که از این تعداد حدود 4500 نفر در بخش تحقیق و توسعه این شرکت فعالیت می‌کنند. وجود این تعداد پرسنل در بخش تحقیق و توسعه این شرکت و اختصاص 8 درصد از درآمد کل سالیانه شرکت به این بخش باعث شده شرکت هایک ویژن در رده 3 شرکت اصلی و بنیادین بازار سیستم‌های امنیتی و نظارتی قرار بگیرد و هر ساله شاهد معرفی مدل‌ها و فن‌آوری‌های به روز و کارآمد از این شرکت باشیم.

شرکت هایک ویژن تقریباً در تمام نقاط دنیا مانند اروپا, آسیا, آمریکای شمالی و جنوبی نمایندگی‌های فعال دارد که مستقیم زیر نظر مدیران و کارشناسان با تجربه و کاردان شرکت فعالیت می‌کنند. محصولات شرکت هایک ویژن در بیشتر از 120 کشور دنیا به فروش رفته و در بسیاری از بزرگترین پروژه‌های نظارت تصویری نصب و راه‌اندازی شده است.

 هایک ویژن برای چه کشوری است؟

هایک ویژن (Hikvision) یکی از شرکت‌های چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و امنیتی و یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان سیستم‌های حفاظتی و نظارت تصویری در جهان امروز می‌باشد. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در 20 سال گذشته موفق شده بخش عظیمی از بازار تجهیزات حفاظتی و نظارتی در جهان را پوشش دهد.

هدف اصلی شرکت هایک ویژن افزایش کیفیت محصولات و بالابردن کیفیت در تولید می‌باشد. به صورتی که امکان دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت بالا را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و اتصادی بوجود آورد. می‌توان گفت هایک ویژن تنها برندی در ایران است که به صورت مشترک در پروژه‌ها کوچک (خانه‌ها، واحد‌های اداری و تجاری کوچک و…) و پروژه‌های بسیار بزرگ (پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های بزرگ و…) مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این موضوع تولید طیف بسیار وسیعی از محصولات با توجه به نیاز مشتریان است. به طوری که محصولات سری اقتصادی هایک ویژن می‌توانند با برخی از مارک‌های متفرقه و ارزان قیمت تجهیزات حفاظتی در ایران رقابت کند و همچنان کیفیت و استاندارد‌های خود را حفظ کند.

 درباره هایک ویژن

هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد و در سال‌های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش‌ترین برند‌های فعال در زمینه تولید سیستم‌های مداربسته بوده است. هدف اصلیشرکت هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت‌های این شرکت در دو سال اخیر در زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین‌های حرارتی، دوربین‌های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و… نیز بوده است.

شرکت هایک ویژن در 5 سال گذشته توانسته است که در بازار‌های مرتبط با سیستم‌های حفاظتی و نظارتی مثل تجهیزات کنترل ترافیک و تردد، اعلام حریق و… وارد شود و امتیاز بالایی کسب کند.

سهم هایکویژن از بازار دوربین مداربسته

شرکت هایک ویژن در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌ها در بازار می‌باشد. در سال 2016 میلادی این شرکت توانست با بهره‌گیری 15 ساله از تجربیات و دانش خود به بالاترین سهم فروش از بازار دست یابد. در حال حاضر برند محصولات هایک ویژن به صورت تقریبی حدود 1/3 از کل فروش بازار ایران را در دست دارد.

هایک ویژن سهم قابل توجهی از بازار دوربین مداربسته در جهان را در سال‌های اخیر بدست آورده است.

مجله آسماگ “ASMAG” که به صورت تخصصی اقدام به نشر گزارش فروش در بازار تجهیزات نظارت تصویری می‌کند، گزارش فروش 2 ساله در سال‌های 2016 و 2017 از شرکت هایک ویژن را منتشر کرده است.

  • فروش هایک ویژن در سال ۲۰۱۶ میلادی: بیش از 4250 میلیون دلار معادل با 5 درصد از سهم کل بازار دوربین مداربسته
  • فروش هایک ویژن در سال ۲۰۱۷ میلادی: بیش از 5380 میلیون دلار معادل با 28 درصد از سهم کل بازار دوربین مداربسته

 حجم تولیدی شرکت هایکویژن

شرکت هایک ویژن یک شرکت بی‌رقیب در زمینه تولید تجهیزات مداربسته می‌باشد. این شرکت با تولید روزانه بیش از 220 هزار دوربین مداربسته و بالغ بر 35.000 دستگاه ضبط‌کننده تصاویر، بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته در جهان را دارا می‌باشد. مقدار واردات در یک سال این تجهیزات در ایران 900.000 قطعه می‌باشد.

شرکت هایک ویژن راهکار‌ها و تنوع محصولات بالایی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت بوسیله تعداد 4500 شرکت که نماینده هایک ویژن در 158 کشور در دنیا می‌باشند خدمات می‌دهد. شرکت هایک ویژن با 40.000 کارمند خبره و مدیران کاربلد محصولات خود را در سراسر دنیا پشتیبانی می‌کند.

تنوع و انواع محصولات هایک ویژن

محصولات این شرکت شامل بخش بزرگی از بازار محصولات نظارت تصویری می‌باشد. از دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی ساخت آنالوگ و HD و آی پی IP در رزولوشن‌های مختلف گرفته تا دستگاه‌های ضبط تصاویر با ظرفیت‌های متفاوت و سیستم‌های اتاق مانیتورینگ تا کابل‌های انتقال داده را شامل می‌شوند.

  • دوربین‌های مداربسته آنالوگ
  • دوربین‌های مداربسته تحت شبکه
  • دوربین مداربسته آنالوگ HD تکنولوژی TURBO HD ))
  • دستگاه‌های ضبط دیجیتال DVR
  • دستگاه‌های ضبط تحت شبکه NVR
  • دوربین‌های اسپید دام (speed dome)
  • سوئیچ شبکه هایک ویژن
  • دستگاه‌های ضبط ترکیبی
  • سیستم‌های اعلام سرقت اماکن
  • سیستم‌های کنترل تردد و ترافیک
  • لوازم جانبی (صفحه کلید، لنز، پایه، آداپتور برق، کاور دوربین و کابل)

هایکویژن پرفروش‌ترین و بهترین برند دنیا

هایک ویژن با بهره‌برداری از تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید و پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تجهیزات نظارت تصویری به خوبی توانسته در سال‌های اخیر خود را به عنوان یکی از 3 تولید‌کننده برتر در این بازار معرفی کند و گوی سبقت را از رقبای اروپایی خود برباید. تا جاییکه امروزه در بسیاری از پروژه‌های کوچک و بزرگ نظارت تصویری و کنترل ترافیک و سیستم‌های امنیتی در سراسر دنیا، از محصولات سرکت هایک ویژن استفاده می‌گردد.

 ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات هایکویژن

هایک ویژن یک برند تراز اول و مورد اطمینان در کل دنیا در بازار دوربین‌های مداربسته می‌باشد. مواردی که به شرکت هایک ویژن برای کسب چنین جایگاهی در دنیا و بازار تجهیزات نظارت تصویری کمک کرده، ابداع و استفاده و بهره‌برداری از ویژگی‌های منحصر به فرد در تولید محصولات این شرکت می‌باشد.

در پایین به بعضی از ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات هایک ویژن اشاره می‌شود:

لنز‌های منحصر به فرد هایک ویژن

یک شرکت معتبر و صاحب نام و قدیمی آلمانی به نام اسرام که به صورت تخصصی بر روی تولید انواع لنز فعالیت می‌کند، مسئول تولید لنز‌های دوربین‌های مداربسته شرکت هایک ویژن می‌باشد. این موضوع باعث شده برتری در کیفیت و تنوع لنز‌های به کار رفته در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن نسبت به سایر رقبا در بازار کاملاً مشهود باشد.

دید در شب اکسیر “Exir” هایک ویژن

یکی از برترین ویژگی‌های دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده از قابلیت اکسیر به جای تکنولوژی مادون قرمز برای بهتر ددیده شدن تصاویر در تاریکی شب می‌باشد.

هایک ویژن با همکاری با یک شرکت شناخته شده آلمانی به نام اسرام “osram” توانسته از قابلیت ال ای دی‌های منحصر به فرد این شرکت آلمانی به جهت نوردهی در تاریکی شب، بهره‌گیری کند و ویژگی دید در شب اکسیر را بوجود آورد.

قابلیت اکسیر” “Exirدر واقع توانایی بیشتر در ایجاد نور قوی‌تر و با طول برد بیشتر به جهت ضبط تصاویر با کیفیت‌تر در تاریکی شب می‌باشد. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن با بهره‌گیری از ویژگی اکسیر، نور را در قالب‌های مستطیل شکل منتشر می‌نمایند. این موضوع به بهتر شدن کیفیت نور و بهره وری بیشتر و کاهش درصد آلودگی نوری در محیط پیرامون کمک بزرگی می‌نماید. یکی از ویژگی‌های برجسته و مهم هایک ویژن استفاده از تکنولوژی اکسیر به جای مادون قرمز معمولی در آن است. شرکت هایک ویژن با همکاری شرکت آلمانی Osram توانسته این تکنولوژی را بر روی دوربین‌های مداربسته خود نصب و راه‌اندازی کند.

 تراشه‌های فوق پیشرفته هایک ویژن

یکی از مهمترین و بنیادی‌ترین اجزا در ساختار فیزیکی دوربین‌های مداربسته تراشه‌های به کار رفته در این دوربین‌ها و تجهیزات می‌باشد. در سال‌های اخیر یک شرکت معتبر آمریکایی به نام آمبرلا “AMBERELLA” در زمینه تولید چیپ‌ها و تراشه‌های فوق پیشرفته با شرکت هایک ویژن همکاری می‌کند. شرکت آمبرلا در ابتدا با تولید تراشه‌های دوربین‌های معروف GOPRO و تولید تراشه‌های فوق پیشرفته برای انواع پهباد‌ها به بازار معرفی شد.

همکاری شرکت هایک ویژن و شرکت AMBERELLA در زمینه تولید تراشه‌های فوق پیشرفته در سال‌های اخیر باعث رشد چشمگیر این شرکت چینی در بازار جهانی تجهیزات نضارت تصویری و تولید دوربین‌های مداربسته شده است.

تکنولوژی هیبریدی

شرکت‌های بزرگ همواره سعی دارند که هزینه‌های مصرف‌کنندگان را کاهش دهند. یکی از راهکار‌های شرکت هایک ویزن در سال‌های اخیر برای کم کردن هزینه‌ای مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت استفاده و پیشنهاد تکنولوژی هیبریدی به مشتریان است.

در تکنولوژی هیبریدی شرکت هایک ویژن برای آن دسته از مشتریان قدیمی که زیرساخت‌های قدیمی آنالوگ دارند و قصد ندارند با صرف هزینه‌های بسیار زیرساخت‌های خود را تعویض کنند و به همچنین قصد دارند از تکنولوژی تحت شبکه IP استفاده کنند، راهکاری پیشنهاد داده که در آن بدون نیاز به تغییر زیر ساخت‌های آنالوگ به IP، بتوانند از ویژگی‌های دوربین‌های تحت شبکه هایک ویژن بهره‌مند گردند.

تکنولوژی کابل POC هایک ویژن

یکی از راه کار‌های پیشرفته شرکت هایک ویژن تولید و عرضه کابل‌های POC می‌باشد. کابل‌های POC توانایی این را دارند که جریان الکتریکی و داده‌ها و اطلاعات تصاویر دوربین‌های مداربسته را تنها و فقط بر روی یک رشته کابل منتقل کنند. دقیقاً همانطور که در مقاله‌های گذشته شرح داده شد شبیه به تکنولوژی POE فقط با این تفاوت که کابل‌های POC مخصوص تکنولوژی HD می‌باشند. کابل‌های POC تولید شده توسط شرکت هایک ویژن قابلیت انتقال جریان الکتریکی و داده‌ها و اطلاعاتت تصاویر دوربین‌ها تا فاصله حدوداً 1200 متر را دارا می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *