تنوع و انواع محصولات داهوا چیست

تنوع و انواع محصولات داهوا چیست

تنوع و انواع محصولات داهوا چیست

تنوع و انواع محصولات داهوا چیست داهوا / به عنوان برند دوم در محصولات نظارت تصویر از تنوع بالایی برخوردار است دوربین‌های تحت شبکه، دوربین‌های HD و همچنین تجهیزات دیگر مربوط به نظارت تصویر در این کمپانی تولید می‌شود. همانطور که می‌دانید سیستم نظارت تصویری تحت شبکه از سولوشن‌ها و تکنولوژی‌های متنوعی برخوردار است. دوربین‌های با قابلیت شمارش افراد، خواندن پلاک خودرو، شناسایی موجود زنده یا دارای نیروی محرکه گرمایشی گوشه‌ای از تکنولوژی در سیستم‌های نظارت تصویر هستند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

کمپانی داهو با گسترش تکنولوژی خود در این صنعت سعی بر آن داشته تا ضمن ایجاد سبد کالایی کامل از سیستم‌های نظارت تصویر بتواند در امر به روز‌رسانی این تکنولوژی از توانایی بالایی برخوردار باشد. حال با توجه به اینکه این کمپانی در رده‌بندی جهانی سیستم‌های نظارت تصویر از رتبه دوم برخوردار بوده و در طول این چند سال بین رتبه دوم تا چنجم همیشه در جابجایی بوده و باید گفت این برند در طول این چند سال که علم نظارت تصویر پیشرفت خوبی را داشته جزء پنج کمپانی اول نظارت تصویر بوده.

کمپانی داهوا ضمن اینکه در تولید دوربین‌های تحت شبکه حضوری چشم گیر دارد از تکمیل سبد کالای خود قافل نبوده و سعی درارائه محصولات HD نیزداشته تا ضمن تکمیل بودن محصولات خود توانسته باشد از دوربین‌های اقتصادی‌تری نیز بهرمند باشد و بازار خوبی را برای خود و رضایتمندی بیشتری را برای کاربران خود به وجود آورد.
از دیگر محصولات داهوا می‌توان به قفل‌های هوشمند و گیت‌های اسکن کالا همان ایکس ری و محصولات دیگر خارج از بازار نظارت تصویر اشاره کرد. این کمپانی علاوه بر ارائه محصولات نظارت تصویر دستی در آتش دیگر تکنولوژی‌های مرتبط در بازار‌های جهانی دارد تا ضمن تقویت سیستم‌های نظارت تصویر خود توسط ادغام چندین تکنولوژی باهم بازار آن تکنولوژیهارا نیز از دست ندهد.

با این که این کمپانی همیشه پیشتاز در تکنولوژی نبوده اما سعی بر آن داشته تا از دیگر رقبای خود عقب نماند و سهمی از بازار نظارت تصویر را به خود اختصاص دهد. وجود تکنولوژی‌های مختلف و عدم توانایی دیگر رقبا به رسیدن به تمامیت این تکنولوژی‌ها باعث شده تا کمپانی داهوا همواره خود را جزء سه کمپانی اول سیستم‌های نظارت تصویر مطرح کند.
شاید اگر کمپانی داهوا تمرکز خود را بیشتر به بخش تحقیق و ایجاد تکنولوژی در سیستم نظارت تصویر می‌داد امروز از جایگاه بالاتری در رتبه‌بندی CCTV برخوردار بود. وجود نماینده‌های مختلف در سطح دنیا و کشور ایران توانسته تا حد زیادی جایگاه این برند را میان برند‌های دیگر سیستم‌های نظارت تصویر تثبیت کند و از این کمپانی به عنوان یکی از کمپانی‌های برتر در سیستم‌های نظارت تصویر در دنیا یاد شود. حال باید دانست که داشتن هر دو تکنولوژی در سبد کالای این کمپانی خود باعث شده که کاربران بیشتری با هر سطح بودجه بتوانند به این برند فکرکنند.

سری اقتصادی دوربین های داهوا

دوربین‌های مداربسته‌ی کوپر داهوا که سری اقتصادی این برند هستند ضمن داشتن کیفیت بالا و گارانتی 25 ماهه از بازار خوبی در سیستم نظارت تصویری برخوردار هستند. زیرا کاربران ضمن اینکه یک برند با گارانتی معتبر خریداری می‌کنند هزینه کمی را بابت آن می‌پردازند. سیاست ایجاد این دوربین‌ها و راهی کردن آن به بازار بیشتر به این منظور بوده تا بخشی از بازار دوربین‌های مداربسته نونیم را ازآن خود کند و کاربران بیشتری به سمت این برند و محصولات آن کشیده شوند. همانطور که می‌دانید بخش عمده بازار نظارت تصویر را دوربین‌های بدون کیفیت و بدون گارانتی نونیم فراگرفته است و این موضوع باعث شده است تا کاربران رقبت کمی را نسبت به خرید محصولات نظارت تصویر داشته باشند.

کمپانی‌های بزرگ و پیشتاز همه‌ی آن‌ها داهوا برآن شدند تاضمن ارائه خدمات و کیفیت قابل قبول به کاربران خود قیمت بخشی از کالا‌های خود را کاملاً اقتصادی کرده تا کاربران بیشتری بتوانند از برند آن‌ها استفاده کنند. دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌هایی با کیفیت بالا و قیمتی اقتصادی که به سری کوپر در بازار ایران مشهور هستند. کمپانی داهوا با تولید این محصولات نظارت تصویر توانست سهم عمده‌ای از بازار نونیم را به خود اختصاص دهد و کاربران بیشتری را به سمت محصولات خود بکشاند.

از دیگر محصولات داهوا می‌توان به تولید کابل‌های شبکه و تولید پسیو‌های شبکه اشاره کرد از جمله سوئیچ‌ها شبکه داهوا. براکت‌ها و پایه‌های متنوع در برند داهوا قابل دسترس است و شما می‌توانید در پروژه‌های مختلف از براکت‌ها و تجهیزات پسیو داهوا استفاده کنید تا ضمن استاندارد بودن کار خود از یکدست شدن پروژه خود لذت ببرید.
همانطور که می‌دانید اکثر کمپانی‌های تولید‌کننده سیستم‌های نظارت تصویر از یک تکنولوژی بهره می‌برند یعنی یا فقط سیستم تحت شبکه تولید می‌کنند یا HD اما کمپانی داهوا با بهره‌مند بودن از نیرو‌های کار امد در هر دو ضمینه فعال بوده و با تولید محصولات تحت شبکه و HD در کنار هم و همچنین تجهیزات شبکه و تجهیزات بستر‌سازی سیستم‌های نظارت تصویر در تمام جایگاه‌های نظارت تصویر توانایی خود را نشان داده و برای کاربران خود یک پکیج کامل از تجهیزات نظارت تصویر و هوشمند‌سازی است.

میزان فروش بالای این برند در کشور ما ثابت‌کننده‌ی این موضوع است که این برند از کیفیت بالا و تکنولوژی قابل قبولی برای کاربران خود برخوردار است و به تنهایی می‌تواند در تمام پروژه‌ها به صورت کامل سولوشن‌های مختلفی ارائه دهد و با تنوع در محصولات خود دست کاربران و نصاب‌ها را برای اجرای شکل‌های مختلف در پروژه‌های خورد و کلان باز می‌گذارد تا ضمن به دست آوردن بهترین سولوشن در پروژه‌های خود کمترین هزینه را برای مشتری اعمال کنند.

کلام آخر اینکه اگر یک کاربر بخواهد در مجموعه خود از یک سیستم یکپارچه نظارت تصویر استفاده کند تا ضمن صرف هزینه کمتر بهترین تکنولوژی با برترین کیفیت در سولوشن‌های مختلف و مقرون به صرفه را داشته باشد قطعاً یکی از انتخاب‌های او داهوا خواهد بود تا ضمن مدیریت هزینه‌های خود از یک تکنولوژی به روز با قیمتی مناسب برخوردار باشد و برند داهوا قطعاً این توانایی را دارد که با وجود تنوع در بین محصولات خود بتواند دست نصاب را برای ارائه سولوشن‌های متنوع و کار آمد باز گذاشته و یک اجرای خوب را در پروژه‌ها با این برند از خود به جای بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *