چرا دوربین مداربسته ضبط نمیکند ؟ | دوربین مداربسته ضبط نمیکنه

دوربین مداربسته ضبط نمیکند چرا ؟

چرا دوربین مداربسته ضبط نمیکند ؟

چرا دوربین مداربسته ضبط نمیکند ؟ /دوربین مداربسته ما اگر به شکل درست به دستگاه ضبط کننده تصاویر ما وصل باشد و قعطی در طول مسیر انتقال سیگنال نداشته باشد طبیعتا باید تصاویر بر روی دستگاه ضبط کننده ما انجام شود.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

با توجه به اینکه وظیفه ضبط تصاویر در اکثر سیستم های نظارت تصویر که از دستگاه ضبط کننده بهره میبرند به عهده دستگاه رکوردر است وجود مشکل در این دستگاه باعث عدم ضبط تصاویر خواهد شد. یکی از موارد رایج در عدم ضبط تصاویر در سیستم های نظارت تصویری از مدار خارج شدن هارد دستگاه ضبط کننده ما میباشد که این اتفاق به چند دلیل ممکن است به وجود بیاید /چرا دوربین مداربسته ضبط نمیکند ؟/ :

  • ضعیف شدن آداپتور دستگاه ضبط کننده: در این حالت آداپتور دستگاه ما فقط قادر به روشن کردن دستگاه است و نمیتواند برق لازم برای هارد را نیز تامین کند و به این خاطر هارد از مدار خارج میشود و تصاویر را رکورد نمیکند که در این صورت دستگاه ضبط کننده معمولا به ما آلارم خواهد داد.
  • تمام شدن باتری: بر روی برد دستگاههای ضبط کننده قدیمیتر یک باتری وجود دارد که برای هارد دستگاه است و با تمام شدن طول عمر آن عملا هارد قادر به ضبط تصاویر نخواهد بود.
  • قطع بودن اتصالات هارد: در دستگاههای ضبط کننده هارد دستگاه به وسیله دوسیم به دستگاه متصل است که از یک سیم برق مورد نظر و از سیم دیگر دیتاهای مورد نظر به هارد انتقال پیدا میکند. قطع بودن هرکدام از این سیمها باعث عدم رکورد تصاویر بر روی هارد خواهد شد.

در دوربینهای مداربسته که از مموری پشتیبانی میکنند برای ضبط تصاویر هر گونه ایراد در مموری یا اتصال آن با دوربین مداربسته این اتفاق رویت خواهد شد که تصاویر بر روی مموری رکورد نمیشود و با تعویض مموری عموما این مشکل حل میشود. این اتفاق معمولا در دوربینهای بیبی کم و خانگی دیده میشود که نیاز به برسی ابتدا اتصال دوربین مداربسته با مموری و سپس سلامت مموری که درون دوربین مداربسته ما قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *