چرا دوربین مداربسته صدا ندارد ؟ دوربین مداربسته بدون صدا

چرا دوربین مداربسته صدا ندارد

چرا دوربین مداربسته صدا ندارد

چرا دوربین مداربسته صدا ندارد؟ /دوربین‌های مداربسته بولت به دلیل اینکه عموماً در فضای بیرونی استفاده می‌شوند فاقد میکروفن یا قابلیت نصب میکروفن بر روی خود هستند و معمولاً این دوربین‌های مداربسته دام هستند که دارای قابلیت رکورد صدا می‌باشند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

اکثر دوربین‌های مداربسته دام یا خود دارای میکروفن هستند یا قابلیت نصب برد صدا را دارند. این خروجی درصورت فعال بودن می‌تواند صدای محیط خود را تا شعاع 5 تا 15 متری دریافت کرده و برای ضبط آن را به دستگاه ضبط‌کننده ما انتقال دهد. اگر در کابل یا اتصالات صدای ما مشکلی وجود داشته باشد عملاً دوربین نمی‌تواند صدا را برای ضبط به دستگاه انتقال دهد و در این حالت ما صدای ضبط شده‌ای نخواهیم داشت. در برخی از دستگاه‌های ضبط‌کننده شما باید در قسمت منوی دستگاه ضبط صدای دوربین خود را فعال کنید تا دستگاه ضبط‌کننده شما ضمن ضبط تصاویر ارسالی توسط دوربین صدای آن قسمت را که زیر پوشش دوربین شما هست رکورد کند تا در موقع لزوم شما ضمن داشتن تصویر مورد نظر صدای محیط را نیز داشته باشید. چرا دوربین مداربسته صدا ندارد؟

در برخی دوربین‌های مداربسته که از کارخانه دارای میکروفن نیستند قابلیت نصب میکروفن یا همان برد صدا وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به عمق دید دوربین خود و ابعاد محیط از یک میکروفن مناسب با برد خوب بهره ببرید. میکروفن‌هایی که به دوربین شما اضافه می‌شوند باید یک منبع تغذیه 2 آمپر داشته باشند تا فعال شوند و درصورت نداشتن آداپتور یا ازبین رفتن آن میکروفن شما جریان 12 ولتی نخواهد داشت که کارایی داشته باشد.

در دوربین‌های بیبی کم عموماً شما دریافت و ارسال صدا را دارید یعنی کاربر با اتصال به دوربین خود از راه دور هم می‌تواند صدای محیط را به خوبی شنود کند و هم می‌تواند با محیطی که دوربین در آنجا قرار دارد ارتباط صوتی برقرار کند. این قابلیت می‌تواند برای مکان‌هایی که نیاز به تردد صوت می‌باشد کارایی بالایی داشته باشد و کاربر بتواند به راحتی ضمن دیدن تصاویر مورد نظر خود ارتباط صوتی قابل قبولی با پیرامون دوربین خود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *