چگونه دوربین مداربسته را چک کنیم | روش چک کردن دوربین مداربسته

چک کردن دوربین مداربسته

چگونه دوربین مداربسته را چک کنیم

چگونه دوربین مداربسته را چک کنیم؟ / برای چک کردن دوربین‌های مداربسته و به طور کلی سیستم حفاظت محیطی خود راه‌های مختلفی وجود دارد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

ابتدا باید بدانیم که اکثر دستگاه‌های ضبط‌کننده تصاویر بر روی خود آلارمی دارند که درصورت فعال بودن آن اگر یک دوربین مداربسته از مدار خارج شود و تصویر آن را ما از دست بدهیم به ما آلارم خواهد داد و با به صدا درآمدن بوق‌های ممتد ما را متوجه این اتفاق می‌کند و با برسی آن باید علت مشخص شود اگر به صورت سخت‌افزاری باشد مثلاً کابل دوربین مشکل داشته باشد یا منبع برق‌رسان آن به مشکل خورده باشد باید رفع عیب شود تا تصویر سالم دوباره برای ضبط به دستگاه ضبط‌کننده ما برسد.

اگر نرم‌افزاری باشد به طور مثال ip دوربین ما از دسترس خارج شده باشد باید دوباره ip آن دوربین مورد نظر را داخل دستگاه وارد کنیم تا تصویر آن دوربین دوباره به مدار دستگاه ضبط تصاویر ما برگردد. اگر دستگاه ما به هر دلیلی به ما آلارمی نداد بر روی تصاویر برخی از دستگاه‌ها آیکون‌هایی هست که نشانه‌گر ضبط تصاویر هستند که در صورت خاموش شدن آن‌ها می‌توان به منوی دستگاه رجوع کرد و علت را جویا شد تا اگر دوربینی تصویر ندارد یا قطع هست رفع اشکال شود و یا در برخی موارد رکورد آن دوربین به صورت نرم‌افزاری قطع شده است که لازم است با مراجعه به منوی دستگاه ضبط تصویر آن دوربین را فعال کنیم.

برای برسی سخت‌افزاری سیستم لازم است که از یک نیروی متخصص کمک بگیریم و برای پروژه‌های بزرگ لازم است که یک قرار داد نگهداری بایک شرکت منعقد گردد تا به ضورت دوره‌ای و منظم کل تجهیزات ما مورد برسی کامل در یک بازه زمانی مشخص و از پیش تعیین شده قرار بگیرد. ضمن اینکه لازم است دوربین‌های مداربسته ما در کل پروژه به صورت منظم نظافت شده مخصوصا دوربین‌های بیرونی نصب شده تا تصاویر کیفیت خود را از دست ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *