چگونه دوربین مداربسته را به تلویزیون وصل کنیم | وصل دوربین مداربسته به تلویزیون

وصل دوربین مداربسته به تلویزیون

 چگونه دوربین مداربسته را به تلویزیون وصل کنیم؟

چگونه دوربین مداربسته را به تلویزیون وصل کنیم؟ / برای نصب دوربین مداربسته یا همان سیستم حفاظتی به تلویزیون راه‌های متفاوتی هست.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

اگر شما بخواهید یک دوربین را به صورت مستقیم به تلویزیون وصل کنید نیاز به یک مبدل دارید تا کیفیت دوربین مداربسته شمارا تا حدی پایین بیاورد که رزولوشن تلویزیون شما بتواند آن را برای شما به نمایش درآورد که این کار با دوربین‌های آنالوگ قدیمی راحتتر است زیرا اگر شما بهترین دوربین را هم داشته باشید باز مبدل شما مجبور به پایین آوردن رزولوشن آن است تا تلویزیون شما بتواند آن را نمایش دهد.

این را نیز باید در نظر داشته باشید که در این حالت دوربین شما فقط قابلیت نمایش آنلاین را دارد و نمی‌تواند تصویری را برای شما ضبط نماید.

حال اگر شما دستگاه ضبط‌کننده‌ای داشته باشید و بخواهید آن را به یک نمایشگر وصل کنید این کار با برسی دستگاه ضبط‌کننده شما قابل برسی است. شما ابتدا باید ببینید که دستگاه ضبط‌کننده تصاویر شما که همان NVR یا DVR نام دارد چه خروجی‌های تصویری دارد. به طور معمول دستگاه‌های ضبط‌کننده تصاویر از خروجی‌های: HDMI، VGA، AV امروزه در برخی از دستگاه‌های ضبط‌کننده دیگر خروجی AV حذف شده زیرا کاربر اگر بخواهد به تلویزیون دستگاه خود را وصل کند از خروجی HDMI استفاده می‌کند و اگر بخواهد از یک مانیتور کامپیوتری استفاده کند از خروجی VGA بهره خواهد برد و به این ترتیب عملاً خروجی AV فقط هزینه تولید را بالا خواهد برد.

شما به راحتی می‌توانید با یک کابل HDMI از خروجی دستگاه خود تصویر را بر روی تلویزیون خود ببینید و یا با یک کابل VGA بر روی مانیتور کامپیوتر خود به راحتی تصویر دوربین‌های مداربسته خود را به نمایش بگذارید. دقت داشته باشد که کیفیت کابل برای سالم‌تر دیدن تصویر بسیار مؤثر است و از کابل شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد قطعاً باعث سوختن برد دستگاه یا دوربین مداربسته شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *