کاربردهای دوربین دام | ویژگی ها و کاربردهای مهم دوربین دام

کاربردهای دوربین دام

کاربرد‌های دوربین دام :

کاربردهای دوربین دام عموماً در محیط‌های بسته مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا این دسته از دوربین‌ها در شرایط آب و هوایی خواست نمی‌توانند مقاومتی داشته باشند. از این نوع دوربین‌ها معمولاً برای دفاتر کار، لابی و مشاعات و پارکینگ منازل مسکونی، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری و به طور کل در تمام نقاطی که به دور از رطوبت و باران و دمای بالا هست قابل استفاده هستند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته دام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

دوربین‌های دام به خاطر اینکه زاویه دید آن‌ها قابل دسترس و تغییر توسط افراد غیر مسئول نیست دربرخی محیط‌هایی که لازم است نصب شود که فرد غیر مسئولی نتواند زاویه دید آن را تغییر دهد نیز استفاده می‌شود. معمولاً به خاطر شکل ظاهری آن که قابلیت دسترسی کمتری به رهگذران می‌دهد گا‌هاً دیده شده این دوربین‌ها در محیط‌های بیرونی نیز نصب می‌شود تا مورد سرقت قرار نگیرد که البته به خاطر نوع توانمندی آن اصلاً به این کار سفارش نمی‌کنیم مخصوصا در محیط‌های مرطوب، بسیار سرد یا بسیار گرم که در مدت زمان کوتاهی این دوربین‌ها قطعاً به مشکل خواهند خورد.

بنابر این بهتر است از هر دوربین مداربسته با توجه به توانمندی آن‌ها استفاده شود تا هم کار برد بهتری برای ما داشته باشند و هم اینکه دیرتر آسیب ببینند. در واقع دوربین‌های دام دوربینهاییی خانگی و داخلی هستند ضمن کوچک بودن و زیبا بودن آن‌ها کارایی یک دوربین بولت با اندازه‌ی بزرگ را دارا هستند. این نکته را لازم است تکرار کنیم که برای نصب و استفاده از دوربین مداربسته‌ی دام لازم است خواسته‌های خود را به فرد متخصص که برای بازدید از محیط نصب دوربین ما آمده عنوان شود تا بهترین راهکار و بهترین سلوشن برای محیط ما انتخاب شود تا بتوانیم بهترین کارایی را از دوربین مداربستهی دام خود داشته باشیم.

در آخر این نکته را باید دوباره تکرار کنیم که ساختار دوربین مداربسته‌ی دام فقط برای محیط‌های داخلی طراحی شده و از استفاده آن‌ها در محیط‌های بیرونی جدا خود داری کنید زیرا از استاندارد‌های استفاده از دوربین مداربسته‌ی دام خارج است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *