دوربین دام تورت چیست

دوربین دام تورت

دوربین دام تورت چیست

دوربین دام تورت از لحاظ کیفیت و توانایی تفاوتی با دوربین‌های دام معمولی ندارند و فقط تنها تفاوت ظان‌ها با دوربین‌های دام تورت فقط شکل ظاهری آن‌ها است.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته دام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

در دوربین‌های دام یک محافظ شیشه‌ای بر روی برد و متعلقات دوربین وجود دارد که این حفاظ شیشه‌ای در دوربین‌های تورت وجود ندارد. شاید استفاده از دوربین مداربسته‌ی دام تورت برای مکان‌هایی که دوربین ما در ارتفاع پایین نصب می‌شود مناسب نباشد زیرا به وسیله افراد غیر مرتبط یا رهگذران لنز دوربین در دسترس بوده و با یک حرکت زاویه دید دوربین به تغییر می‌کند و عملاً ما نیاز به تنظیم مجدد دوربین خود داریم و ممکن است در آن لحظه اتفاقی رخ دهد که از دید دوربین مداربسته‌ی ما دور بماند.

دوربین مداربسته‌ی دام تورت در واقع از یک دید در شب خاص نیز برخوردار است که از شکل مربعی برخوردار هستند. این نوع دید در شب در دوربین‌های مداربسته‌ی دام تورت باعث می‌شود که در شب نور دید در شب و در واقع نور قرمزی که در دوربین‌های قدیمی دام که از دور به صورت نقطه نقطه‌های قرمز دیده می‌شد و برای کاربرانی که نمی‌خواستند دوربین آن‌ها دید زیادی داشته باشد کمتر دیده شود.

با این وجود این موضوع باعث نمی‌شود که عمق دید درشب این نوع دوربین‌های مداربسته یا وضوح دید آن‌ها در شب کم باشد بلکه ضمن به روز شدن این دوربین‌ها کیفیت دید در شب آن‌ها نیز بهتر و بالاتر رفته است.

برای انتخاب این نوع از دوربین‌های دام حتماً باید ارتفاع نصب را در نظر داشت که دوربین ما به هیچ عنوان در دسترس نباشد به همین خاطر اغلب دوربین‌های مداربسته‌ی دام تورت از لنز 3.6 بهره می‌برند تا با توجه به ارتفاع بالای 3 متر بتواند تصویر مطلوبی به شما بدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *