آموزش اتصال دوربین مداربسته به کامپیوتر یا لپ تاب | چگونه دوربین مداربسته خود را به لپ تاپ متصل کنم؟

وصل دوربین مداربسته به کامپیوتر

آموزش اتصال دوربین مداربسته به کامپیوتر یا لپ تاب

آموزش اتصال دوربین مداربسته به کامپیوتر یا لپ تاب / چه نگران دزدی یا سرقت توسط کارمندان در محل کار خود باشید، نصب دوربین مدار بسته می‌تواند امنیت و آرامش بیشتری را برای کسب و کار شما فراهم کند. انواع سیستم‌های دوربین مدار بسته وجود دارد. برخی پیچیده هستند، برخی دیگر از نظر طراحی و اجرا نسبتاً ساده هستند. با این حال، در همه موارد، هنگام اتصال یک یا چند دوربین مداربسته به رایانه‌ای که قصد دارید از طریق آن فایل‌های ویدیویی را نظارت کنید، مراحل کلی یکسانی انجام می‌شود.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

چگونه دوربین مداربسته خود را به لپ تاپ متصل کنم؟

یک کابل صوتی/تصویری را به پشت دستگاه DVR وصل کنید. اگر از کابل HDMI استفاده می‌کنید، به سادگی شاخک‌های دوشاخه کابل را با جک روی DVR تراز کرده و به طور ایمن وصل کنید. اگر از دوشاخه‌های RCA استفاده می‌کنید، فیش‌های قرمز و سفید صدا را در جک‌های قرمز و سفید صدا (به ترتیب سمت راست و چپ) در پشت دستگاه DVR قرار دهید.

استفاده از سیستم دوربین مداربسته با کامپیوتر

اغلب ممکن است یک دوربین امنیتی را به رایانه متصل کنید. در مورد هر گونه سؤال در مورد نحوه دقیق انجام این کار با سازنده دوربین مشورت کنید. قبل از خرید یک سیستم دوربین مداربسته، فقط به قیمت دوربین مداربسته فکر نکنید، بلکه در نظر بگیرید که آیا این سیستم دارای ویژگی‌هایی است که می‌خواهید استفاده کنید، از جمله اتصال دیجیتال. و هنگامی که قیمت‌گذاری را در نظر می‌گیرید، به عواملی مانند نگهداری و هزینه‌های رسانه‌های ذخیره‌سازی مانند هارد دیسک، فضای ذخیره‌سازی ابری یا نوار‌ها نیز فکر کنید.

نصب نرم‌افزار دوربین مداربسته

CD یا DVD نرم‌افزار ارائه شده به همراه دوربین مداربسته خود را در درایو رایانه خود قرار دهید یا نرم‌افزار را از وب سایت سازنده دانلود کنید. نصب خودکار نرم‌افزار را ادامه دهید.

دوربین را نصب کنید

دوربین را در مکانی نصب کنید یا قرار دهید که نمای روشن و روشنی از منطقه‌ای که می‌خواهید ضبط کنید را فراهم کند. هنگامی که سیگنالی به رایانه ارسال می‌شود، هدف دقیق دوربین تنظیم می‌شود.

دوربین را به کامپیوتر وصل کنید

دوربین را به کامپیوتر وصل کنید. برخی از سیستم‌های دوربین مدار بسته از کابل کواکسیال استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از کابل USB استاندارد استفاده می‌کنند. برای تعیین نوع کابل کشی مناسب برای استفاده از سیستم خود، با اسناد ارائه شده به همراه دوربین بررسی کنید.

دوربین را به منبع تغذیه وصل کنید

دوربین یا دوربین‌ها را به منبع تغذیه وصل کنید. برخی از سیستم‌های دوربین مداربسته USB، برق دوربین‌ها را از طریق خود کابل USB تأمین می‌کنند و نیاز به منبع تغذیه اختصاصی برای هر دوربین را از بین می‌برند.

برخی از تنظیمات دوربین مدار بسته دارای روتر هستند که از طریق آن می‌توانید چندین دوربین را به هم متصل کنید. اگر راه‌اندازی دوربین مداربسته شما از این پیکربندی استفاده می‌کند، هر دوربین را به یک پورت موجود در روتر دوربین مدار بسته اختصاصی وصل کنید و سپس روتر را به رایانه خود وصل کنید. برای اطلاعات بیشتر به مستندات سازنده مراجعه کنید.

نرم‌افزار دوربین مدار بسته را راه‌اندازی کرده و پیکربندی کنید

نرم‌افزار دوربین مداربسته را روی کامپیوتر خود راه‌اندازی کنید و پیکربندی دوربین یا دوربین‌ها را ادامه دهید. در این مرحله، می‌توانید دوربین را به درستی هدف‌گیری و فوکوس کنید تا از کیفیت فیلمبرداری مطلوب اطمینان حاصل کنید.

دوربین‌های مداربسته مبتنی بر فضای ابری

دوربین‌های مداربسته‌ای که به صورت دیجیتالی فیلم را روی سرور‌های راه دور آپلود می‌کنند رایج‌تر می‌شوند. بسیاری از این موارد می‌توانند به اتصال اینترنت سیمی یا بی‌سیم کسب و کار شما متکی باشند، بنابراین نیازی نیست آن‌ها را مستقیماً به رایانه یا سرور متصل کنید یا تجهیزات اختصاصی دیگری برای ذخیره و بررسی فیلم داشته باشید.

حتی برخی از سیستم‌ها به‌طور خودکار حرکت در میدان دید دوربین را تشخیص داده و برجسته می‌کنند تا بدون نیاز به تماشای هر ثانیه بی‌عملی، فیلم‌برداری را آسان کنند.

اغلب برای ذخیره فیلم خود هزینه ماهانه یا سالانه‌ای به شرکت دوربین می‌پردازید، اگرچه برخی از آن‌ها فضای ذخیره‌سازی محدودی را شامل هزینه ذخیره‌سازی می‌کنند. یک طرح دوربین و فضای ذخیره‌سازی که نیاز‌های کسب و کار شما را برآورده می‌کند و با شبکه شما سازگار است، خریداری کنید.

چگونه می‌توان دوربین مداربسته را بدون DVR به لپ تاپ متصل کرد؟

مراحل زیر را بررسی کنید تا نحوه اتصال دوربین‌های مداربسته آنالوگ به تلویزیون یا مانیتور بدون DVR را بیاموزید.

مرحله 1: دوربین خود را با یک کابل RCA به VCR وصل کنید.

مرحله 2: دوربین خود را با آداپتور برق به منبع برق وصل کنید.

مرحله 3: VCR را از طریق کابل RCA دیگر به تلویزیون خود وصل کنید.

چگونه دوربین خود را با HDMI به لپ تاپ متصل کنم؟

یک کابل HDMI را به دوربین خود وصل کنید. کابل HDMI را به دستگاه ضبط خود وصل کنید. دستگاه ضبط را به درگاه USB رایانه خود وصل کنید. دوربین خود را روی حالت فیلم قرار دهید و دوربین خود را روشن کنید.

چگونه دوربین مداربسته خود را وصل کنم؟

چگونه دوربین مداربسته را به اندروید یا آیفون وصل کنیم؟

مرحله 1: DVR را مستقیماً به مانیتور وصل کنید. …

مرحله 2: تنظیمات DVR دوربین مدار بسته را پیکربندی کنید. …

مرحله 3: اکنون روتر WIFI را برای DVR پیکربندی کنید. …

مرحله 4: DVR را از طریق کابل LAN به وای فای وصل کنید. …

مرحله 5: تنظیمات را بررسی کنید. …

مرحله 6: اکنون به تلفن Android وصل شوید.

آشنایی با تلویزیون مدار بسته

دوربین مداربسته مخفف تلویزیون مدار بسته است، به این معنی که تصاویر ویدئویی را به جای پخش برای عموم، از طریق یک شبکه مستقل ارائه می‌دهد. اغلب برای سیستم‌های امنیتی خانه و مشاغل استفاده می‌شود، تصاویر را به صورت زنده به نگهبانان و کارکنان نشان می‌دهد یا آن‌ها را روی نوار‌های VHS یا سیستم‌های ضبط ویدیوی دیجیتال ذخیره می‌کند تا در صورت وقوع جرم یا حادثه دیگری، بعداً پخش شوند.

امروزه می‌توانید دوربین را به رایانه متصل کنید یا داده‌های دوربین را به شبکه متصل کنید تا بتوانید دوربین مداربسته را روی لپ‌تاپ یا صفحه دسکتاپ تماشا کنید. برخی از مشاغل و خانه‌ها نیز اکنون از سیستم‌های مبتنی بر ابر استفاده می‌کنند که ویدئو را در سرور‌های راه دور ذخیره می‌کنند، جایی که می‌توان آن را تجزیه و تحلیل و پخش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *