آموزش هک کردن دوربین مداربسته با موبایل اندروید | هک نکنید اما برای دانستن اون میتوانید مقاله را بخوانید

چگونه دوربین مداربسته رو هک کنیم با اندروید

آموزش هک کردن دوربین مداربسته با موبایل اندروید

چگونه دوربین مداربسته را هک کنیم؟

آموزش هک دوربین مداربسته با استفاده از موبایل اندروید – سلام این مقاله جدید در مورد هک با آموزش گام به گام می‌باشد.

در این مقاله با نحوه هک کردن دوربین‌های مداربسته با استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی در آزمایشگاه یا منزل خود آشنا خواهید شد. بنابراین، اگر علاقه‌مند به یادگیری در مورد آن هستید، مقاله کامل را با دقت بخوانید.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

فرض کنید شخصی دستگاه تلفن همراه خود را برای استفاده از اتصال داده تلفن همراه (2G/3G) به اینترنت متصل کرده است.در این صورت، آن‌ها می‌توانند آن ترفند را به راحتی و بدون هیچ دانشی انجام دهند، زیرا بدون زحمت و سرراست است.اصلی‌ترین چیزی که یک شخص به آن نیاز دارد فقط آدرس IP مورد نظر خود است که می‌خواهد آن را پیدا کند.هنگامی که ما برای هر چیزی در گوگل جستجو می‌کنیم، وب سایت‌های مرتبط با آن کلمه کلیدی خاص را به ما نشان می‌دهد.

به همین ترتیب، زمانی که ما یک آدرس IP را در Google Maps جستجو می‌کنیم، مکان آن IP را روی نقشه به ما نشان می‌دهد.بنابراین، اگر می‌خواهید هر دوربین مداربسته‌ای را هک کنید، به آدرس IP آن نیاز دارید. راه‌های زیادی برای اطلاع از فید زنده دوربین مداربسته به خصوص وب سایت‌های شخص ثالث و غیره وجود دارد اما در این آموزش از در دسترس‌ترین شکل نقشه‌های گوگل استفاده می‌کنیم.

اول از همه، مرورگر وب دستگاه اندرویدی خود را باز کنید و آدرس IP نزدیک را پیدا کنید، اکنون به وب سایت “Google Maps” بروید و آدرس IP دوربین مداربسته را در نوار جستجو تایپ کنید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است:

پس از وارد کردن آدرس IP در نوار جستجو، “Enter” را فشار دهید و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، مکان دقیق آن دوربین مدار بسته را بر روی نقشه به شما نشان می‌دهد:

اکنون، فقط روی نقشه زوم کنید، و می‌توانید فید زنده آن دوربین مداربسته را ببینید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از آن فید زنده اسکرین شات بگیرید.

خودشه! شما می‌توانید هر دوربین مدار بسته‌ای را با استفاده از دستگاه تلفن همراه اندرویدی هک کنید.

نحوه هک دوربین مداربسته با استفاده از termux

دوربین‌های مدار بسته بهترین سیستم نظارتی برای خانه‌ها، مشاغل و مکان‌های دیگر هستند. من به شما نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید دوربین مداربسته را با استفاده از برنامه termux هک کنید.

بیا شروع کنیم:

مرحله 1: ابتدا با استفاده از لینک زیر اپلیکیشن termux را روی گوشی اندرویدی خود از پلی استور نصب کنید. این یک برنامه شبیه ساز ترمینال برای اندروید است که یک محیط لینوکس کامل را در اندروید ارائه می‌دهد. Termux را از لینک فروشگاه Play دانلود کنید.

مرحله 2: پس از نصب Termux، آن را باز کنید و مانند آنچه در لینوکس انجام می‌دهیم، pkg update && pkg upgrade را بنویسید. سپس enter را فشار دهید. در صورت نیاز با دسترسی به فضای ذخیره‌سازی یا روت و غیره، بسته به تلفن اندرویدی خود، مجوز اعطا کنید.

مرحله 3: پس از آن، apt install OpenSSH را بنویسید و اینتر را فشار دهید. OpenSSH را در برنامه termux نصب می‌کند.

مرحله 4: باید با استفاده از دستور زیر یک جفت کلید ssh جدید ایجاد کنیم.

مرحله 5: هنگامی که کلید تولید شد، باید آن را در رایانه خود کپی کنیم. ما از برنامه انتقال فایل اندرویدی استفاده خواهیم کرد که روی اکثر گوشی‌های اندرویدی از قبل نصب شده است. انتقال فایل اندروید را باز کنید و گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. سپس به /sd card/ بروید و پوشه. ssh را پیدا کنید. در داخل آن، فایل id_rsa. pub را خواهید یافت (تصویر زیر را ببینید).

مرحله 6: اکنون رایانه خود را باز کرده و یک فایل جدید به نام autorized_keys در پوشه. ssh ایجاد کنید. محتوای فایل id_rsa. pub را در آن قرار دهید و فایل را ذخیره کنید.

مرحله هفتم: اکنون آماده اتصال به دوربین مداربسته با استفاده از ssh هستیم. برای این کار به آدرس IP دوربین مداربسته نیاز داریم. می‌توانید آن را از پنل مدیریت دوربین یا با استفاده از برخی ابزار‌های آنلاین مانند My IP Location و غیره دریافت کنید.

مرحله 8: پس از دریافت آدرس IP دوربین، ترمینال یا خط فرمان را در رایانه خود باز کرده و تایپ کنید

ssh -i «مسیر به فایل-کلید» نام کاربری@آدرس IP

مسیر فایل کلید خصوصی و نام کاربری را با نام کاربری admin جایگزین مسیر به کلید فایل کنید. و وارد شوید. اکنون بدون هیچ رمز عبوری وارد سیستم خواهید شد.

برای کاربران ویندوز، به شکل زیر خواهد بود:

مرحله 9: اکنون می‌توانید با استفاده از برنامه termux هر کاری را روی دوربین انجام دهید. بسیاری از دوربین‌ها دارای نوعی نام کاربری پیش فرض و PWD هستند که اغلب در کتابچه راهنمای آن‌ها ذکر شده است. و همچنین، می‌توانید از لیست رمز عبور آنلاین برای هک دوربین‌های مدار بسته استفاده کنید. در مقاله بعدی، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید یک کاربر جدید اضافه کنید یا یک کاربر موجود را از ترمینال termux حذف کنید. پس برای آن با ما همراه باشید.

چگونه دوربین مداربسته را با استفاده از کالی لینوکس هک کنیم؟

اکنون که می‌دانید چگونه دوربین‌های مدار بسته را با استفاده از کالی لینوکس هک کنید، راه‌های ممکنی وجود دارد که می‌توانید آن را انجام دهید.

یکی از راه‌های هک دوربین مداربسته استفاده از یک حمله بدافزار است. می‌توانید دوربین هدف را با بدافزار آلوده کنید که به شما امکان می‌دهد کنترل آن را از راه دور در دست بگیرید.

انواع مختلفی از بدافزار‌ها در دسترس هستند، بنابراین شما می‌توانید یکی از بهترین بدافزار‌ها را انتخاب کنید.

یکی دیگر از راه‌های هک دوربین مداربسته، سوء استفاده از آسیب‌پذیری‌های آن است. بسیاری از دوربین‌ها دارای آسیب‌پذیری‌های امنیتی هستند که مهاجمان می‌توانند از آن‌ها سوء استفاده کنند.

با استفاده از این آسیب‌پذیری‌ها، می‌توانید به عملکرد دوربین دسترسی داشته باشید و فیلم آن را مشاهده یا ضبط کنید.

در نهایت می‌توانم از تکنیک‌های مهندسی اجتماعی برای هک دوربین مداربسته نیز استفاده کنم. این شامل صحبت با یکی از کارمندان شرکتی است که دوربین هدفمند را اجرا می‌کند یا با تظاهر به فردی که صلاحیت درخواست دسترسی به اتاق سرور آن‌ها را دارد، اطلاعات را فیشینگ می‌کند.

از مهندسی معکوس نیز برای هک دوربین مداربسته استفاده می‌شود. مهاجمان می‌توانند از این تکنیک با دسترسی فیزیکی به خود دستگاه استفاده کنند.

با مهندسی معکوس آن، متوجه خواهید شد که نقاط ضعف آن چیست و چگونه می‌توانید از آن‌ها بهره‌برداری کنید. حتی می‌توانید برنامه بدافزار خود را بنویسید که به طور خاص آن‌ها را کنترل می‌کند.

چگونه دوربین مداربسته را با استفاده از آدرس IP هک کنیم

اگر یک آدرس IP برای دوربین مداربسته دارید، می‌توانید با دنبال کردن این مراحل ساده آن را هک کنید:

  1. 1. یک مرورگر وب باز کنید و به آدرس IP دوربین بروید.
  2. 2. نام کاربری و رمز عبور (در صورت نیاز) را وارد کنید.
  3. 3. بر روی تب “Advanced” کلیک کنید.
  4. 4. روی تب “مدیریت از راه دور” کلیک کنید.
  5. 5. کادر “فعال کردن مدیریت از راه دور” را علامت بزنید.
  6. 6. نام کاربری و رمز عبور (در صورت نیاز) را وارد کنید.
  7. 7. بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون می‌توانید از هر رایانه یا دستگاه تلفن همراهی که به اینترنت دسترسی دارد، به پخش زنده ویدیوی دوربین مداربسته دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید جهت و زوم دوربین را از راه دور کنترل کنید.

چگونه می‌توانم دوربین مدار بسته را در دفتر هک کنم؟

دقیقاً برای اینکه به شما نشان دهم چگونه می‌توانید دوربین مداربسته را هک کنید. توجه به این نکته مهم است که راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد و ما در این مقاله تنها به یک راه می‌پردازیم.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که آدرس IP دوربین مداربسته را پیدا کنید. با استفاده از ابزاری مانند Nmap می‌توانید این کار را انجام دهید.

پس از دریافت آدرس IP، می‌توانید از ابزاری مانند Metasploit برای سوء استفاده از آسیب‌پذیری دوربین استفاده کنید.

هنگامی که از این آسیب‌پذیری سوء استفاده کردید، می‌توانید کنترل دوربین را در دست بگیرید. به شما این امکان را می‌دهد که فیلم را از دوربین مشاهده کنید و عکس و فیلم بگیرید. هنگامی که این کار را انجام دادید، در رایانه شما ذخیره می‌شود تا بتوانید کاری که می‌خواهید با آن انجام دهید.

همچنین می‌توانید از ابزار‌هایی مانند Motion برای آپلود فیلم در اینترنت استفاده کنید تا دیگران بتوانند آن را ببینند. این به مردم این فرصت را می‌دهد که همه چیز‌های مضحک دفتر شما را از راه دور مشاهده کنند!

نحوه هک کردن دوربین مداربسته در دانشگاه

اکثر پردیس‌های کالج دارای دوربین‌های امنیتی هستند که در مکان‌های استراتژیک برای جلوگیری از جرم و جنایت و کمک به حفظ امنیت دانشجویان، کارکنان و بازدیدکنندگان قرار داده شده‌اند.

با این حال، اگر بخواهید برای اهداف خود به آن دوربین‌ها دسترسی داشته باشید، چه؟ در اینجا چند راه برای هک دوربین مداربسته در دانشگاه آورده شده است:

  1. 1. از تقویت‌کننده سیگنال برای دور زدن فایروال استفاده کنید.

بسیاری از دوربین‌های امنیتی دانشگاه به یک شبکه امن متصل هستند که کاربران مجاز فقط می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

با این حال، اگر از تقویت‌کننده سیگنال برای تقویت سیگنال دوربین استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون نیاز به دور زدن فایروال به فیلم دسترسی پیدا کنید.

  1. 2. از یک آنتن برای رهگیری سیگنال‌های دوربین‌ها استفاده کنید.

اگر نمی‌توانید از فایروال عبور کنید، گزینه دیگر این است که سیگنال‌های دوربین‌ها را با استفاده از آنتن رهگیری کنید. این به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به هک خود به فیلم دسترسی داشته باشید.

  1. 3. از یک اکسپلویت نرم‌افزاری برای تصاحب دوربین استفاده کنید.

بسیاری از اکسپلویت‌های نرم‌افزاری برای کنترل دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌شود. این می‌تواند به شما امکان مشاهده یا حتی دستکاری فیلم‌های گرفته شده توسط دوربین را بدهد.

  1. 4. دستکاری فیزیکی دوربین.

اگر همه چیز شکست خورد، همیشه می‌توانید سعی کنید به طور فیزیکی خود دوربین را دستکاری کنید تا به فیلم دسترسی پیدا کنید.

ممکن است پیچیده‌تر از روش‌های دیگر باشد، اما اگر همه روش‌ها شکست بخورند، گزینه‌ای قابل اجرا است. همانطور که می‌بینید راه‌های زیادی برای هک دوربین مداربسته در دانشگاه وجود دارد. با این حال، هرگز فراموش نکنید که شناسایی دقیق کمک را نیز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *