آیا دوربین مداربسته صدا هم ضبط میکند ؟

دوربین مداربسته صدا ضبط میکند ؟

آیا دوربین مداربسته صدا هم ضبط میکند ؟

آیا دوربین مداربسته صدا هم ضبط میکند ؟ /دوربین‌های مداربسته به خودی خود صدا را رکورد نمی‌کنند یعنی حتی اگر دوربین مداربسته شما این قابلیت را داشته باشد که صدا را ضبط کند یعنی روی خود دارای میکروفن باشد یا این قابلیت را داشته باشد که شما به آن میکروفن وصل کنید جهت ضبط صدای محیط باید حتماً از منوی دستگاه این قابلیت را فعال کنید.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

دوربین‌های مداربسته دام عموماً قابلیت ضبط صدا را دارند به این دلیل که این دوربین‌ها در فضا‌های داخلی استفاده می‌شود و ضبط صدا در فضا‌های داخلی منطقی و عملی است. شما می‌توانید با فعال کردن این توانایی دوربینخود درصورت داشتن این قابلیت صدای محیط خود را تا شعاع 10 متری همراه با تصویر آن محیط داشته باشید. در دوربین‌های بیبی کم یا همان دوربین‌های وای فای خانگی این قابلیت وجود دارد که شما از ارسال و دریافت صدا بهره ببرید و با اتصال به آن صدای محیط را بشنوید و بتوانید با محیط خود ارتباط صوتی برقرار کنید.

پس باید بدانیم برای رکورد صدای محیط یا باید دوربین ما از کارخانه تولید‌کننده دارای میکروفن باشد یا این قابلیت را داشته باشد که ما بتوانیم به آن میکروفن متصل کنیم یعنی دارای ورودی صداباشد تا بتوانیم توسط آن صدای محیط خود را رکورد کنیم. برای متصل کردن میکروفن جداگانه در بازار انواع مختلف میکروفن موجود است که شما می‌توانید آن‌ها را با برد‌ها و کیفیت‌های متفاوت تهیه کنید و بر روی دوربین مداربسته خود نصب کنید. این انتخاب بسته به محیط و عمق دید دوربین مداربسته شما متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *