آیا میتوان دوربین مداربسته را به گوشی وصل کرد؟ | وصل دوربین مدار بسته به گوشی

انتقال تصویر دوربین مداربسته به موبایل

آیا میتوان دوربین مداربسته را به گوشی وصل کرد؟

آیا میتوان دوربین مداربسته را به گوشی وصل کرد؟ / سیستم‌های دوربین‌های امنیتی روز به روز با فناوری پیشرفته‌تر، مدیریت آسان‌تر و نظارت راحت‌تر می‌شوند. با یک اپلیکیشن روی گوشی خود، می‌توانید دوربین مداربسته خانه یا محل کار خود را با کلیک یک دکمه مشاهده کنید.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

می‌توانید دوربین‌های امنیتی مداربسته خود را مستقیماً با استفاده از یک برنامه تلفن همراه که آدرس IP شما را دریافت می‌کند و از طریق وای‌فای یا روتر پخش می‌کند، به تلفن هوشمند خود متصل کنید. به این ترتیب می‌توانید در هر کجای دنیا و با آگاهی از اینکه خانه، حیوانات خانگی، ماشین یا کسب و کارتان خوب هستند، در امان باشید.

به همان اندازه که این رونق در فناوری برای ما مناسب است، لازم است در مورد نحوه پیگیری امنیت خود، خطرات موجود در سیستم‌های بی‌سیم و نحوه اجتناب از آن‌ها اطلاعاتی داشته باشیم.

چگونه دوربین امنیتی را به تلفن همراه خود وصل کنیم

اگر می‌خواهید هنگام بیرون رفتن از محل، تماشای دوربین امنیتی خود را از تلفن همراه خود راحت کنید، تا زمانی که دوربین امنیتی باکیفیت دارید، می‌توانید تلفن خود را از طریق یک برنامه متصل کنید. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی این روز‌ها تقریباً تمام دوربین‌های امنیتی به ویژه دوربین‌های امنیتی IP اکنون می‌توانند به تلفن‌های همراه متصل شوند. با این حال، تعداد بی‌شماری از برنامه‌های مختلف دوربین امنیتی موجود است.

کدام دوربین‌های امنیتی به تلفن من وصل می‌شوند؟

هنگامی که به دنبال دوربین‌های مداربسته هستید که ترجیح می‌دهند بتوانید آن را از راه دور از تلفن خود مشاهده کنید، مراقب عملکرد مشاهده از راه دور باشید. با این عملکرد می‌توان دوربین‌ها را به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها متصل کرد. برخی از سیستم‌ها ممکن است از سیستم عامل‌های iOS یا Android پشتیبانی کنند اما برخی از آن‌ها با هر دو سازگار خواهند بود.

پیشنهاد می‌کنیم درباره دوربین و برنامه‌ای که استفاده می‌کند تحقیق کنید، زیرا برخی از دوربین‌های فنی با کیفیت بالا ممکن است توسط برنامه‌هایشان خراب شوند. اگر دوربین شما یکپارچه با گوشی هوشمندتان کار می‌کند، در این صورت تناسب خوبی دارید.

چهار مرحله برای اتصال سیستم‌های امنیتی به تلفن خود با وای فای

مرحله 1: برنامه دوربین امنیتی را روی گوشی هوشمند خود نصب و راه‌اندازی کنید

مرحله 2: دوربین امنیتی خود را با استفاده از کد مدل یا کد QR به برنامه اضافه کنید

مرحله 3: روی دوربین امنیتی متصل به تلفن کلیک کنید تا نمای زنده را ببینید

مرحله 4: تنظیماتی مانند تشخیص حرکت، فرکانس هشدار‌ها و غیره را متناسب با نیاز‌های نظارت خود تنظیم کنید.

برخی از این مراحل ممکن است به دلیل برنامه دوربین امنیتی فردی متفاوت باشد، بنابراین برای تنظیم مراحل برای اطلاعات بیشتر، با سیستم برنامه تماس بگیرید.

چرا نمی‌توانم دوربین مداربسته خود را روی تلفنم ببینم؟

ممکن است مواقعی پیش بیاید که برای اتصال دوربین مداربسته خود به تلفن یا رایانه خود از طریق برنامه مشکل داشته باشید. اولین چیزی که باید بررسی کنید روتر اینترنت شما است. این امکان وجود دارد که دیگر اتصال اینترنتی به دوربین مداربسته شما DVR / NVR ارسال نشود. ممکن است دلایل مختلفی برای این وجود داشته باشد و احتمالاً به برنامه‌ای که برای پخش جریانی سیستم امنیتی خود استفاده می‌کنید بستگی دارد.

اول از همه بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت در هر دو محل کار می‌کند و تلفن شما متصل است یا خیر. بررسی کنید که آیا می‌توانید صفحات اینترنت را از تلفن هوشمند خود بارگیری کنید یا خیر، با این کار مشخص می‌شود که آیا این مشکل به طور خاص بین امنیت شما و برنامه وجود دارد یا خیر. اگر اخیراً روتر یا سرویس اینترنت جدیدی دریافت کرده‌اید، باید روتر خود را راه‌اندازی کنید تا دوباره به دستگاه DVR خود ارسال شود تا برنامه تلفن شما دوباره کار کند.

ممکن است به دلیل تغییر آدرس IP باشد. هر اتصال اینترنتی در جهان آدرس IP مخصوص به خود را دارد و ارائه‌دهنده می‌تواند هر زمان که بخواهد آن را تغییر دهد، اگر به طور خاص برای این سرویس به آن‌ها پولی پرداخت نکنید. اگر آدرس IP تغییر کرده است، باید دوربین را در برنامه به روز کنید. می‌توانید این کار را با جستجوی «آدرس IP من چیست» در گوگل انجام دهید و بررسی کنید که آدرس‌های IP با آن برنامه مطابقت داشته باشند.

اگر این کار نمی‌کند و اتصال شما به سختی بین روتر و ضبط‌کننده وصل شده است، سعی کنید روتر و دوربین مدار بسته را مجدداً راه‌اندازی کنید و دوباره سعی کنید وصل شوید.

اگر دوربین‌های امنیتی شما از آداپتور استفاده می‌کنند، بررسی کنید که هر سه چراغ سبز روی آن‌ها نمایش داده شود. اگر فقط دو یا کمتر چراغ روشن باشد، اتصال کار نخواهد کرد. این ممکن است به دلیل افزایش یا افزایش برق باشد. با خاموش کردن دوشاخه از برق و شمردن تا پنج قبل از روشن کردن دوباره آن‌ها، باید مشکل را برطرف کنید. هنگامی که سه چراغ سبز را مشاهده کردید، اینترنت باید بازیابی شود.

اگر هیچ یک از مشکلات بالا کار نمی‌کند و هنوز نمی‌توانید تلفن خود را به دوربین امنیتی خود وصل کنید، برای کمک با یک متخصص تماس بگیرید.

نگرانی‌های امنیتی از موبایل رفتن

افزودن دسترسی موبایل به سیستم‌های امنیتی برخی نگرانی‌ها را برانگیخته است. در حالی که گفتگو‌های زیادی در مورد امنیت سایبری و امنیت مکان فیزیکی وجود دارد، این دو به ندرت همپوشانی دارند. با توجه به محبوبیت دوربین‌های امنیتی بی‌سیم، ما خطر بیشتری را به راحتی خود اضافه می‌کنیم.

سیستم‌های امنیتی سخت‌افزاری، فیلم را به تلویزیون مدار بسته ارسال می‌کنند، اما دوربین‌های بی‌سیم برای انتقال داده‌ها به سایر دستگاه‌هایی که مجوز دسترسی به این داده‌ها را نیز دارند، به اینترنت متکی هستند. این باعث می‌شود فیلم شما در برابر هکر‌هایی که می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن برای رفتار مجرمانه استفاده کنند آسیب پذیرتر شود.

4 دیدگاه برای “آیا میتوان دوربین مداربسته را به گوشی وصل کرد؟ | وصل دوربین مدار بسته به گوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *