دستگاه حضور و غیاب هایک ویژن

دستگاه حضور و غیاب هایک ویژن

دستگاه حضور و غیاب هایک ویژن :

دستگاه حضور و غیاب یا همان دستگاه کنترل تردد امروژه در بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از این دستگاه ضمن محاسبه دقیق ساعات حضور پرسنل در روزهای مختلف میتوان به راحتی محاسبه دقیق حقوق پرداختی با توجه به ساعات حضور و همچنین ساعات اضافه حضور کارمندان را انجام داد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

در چند سال گذشته کمپانی هایک ویژن نیز در امر تولید این دسته از دستگاههای کنترل تردد اقدام نموده و توانسته نسبت به دیگر رقبای خود کاری را در این عرصه به نمایش بگذارد که با توجه به تخصصی نبودن این کمپانی در این عرصه قابل تحسین است. این کمپانی با تلفیق دستگاه کنترل تردد با دوربینهای مداربسته هوشمند خود توانسته است قابلیتهای دیگری نیز از این دستگاه برای شما به ارمغان بیاورد. دستگاه کنترل تردد هایک ویژن ضمن اینکه میتواند مانند بیشتر دستگاههای کنترل تردد با شناسایی اثر انگشت یا با شناسایی کارت مورد نظر شما حضور و غیاب شمارا ثبت کند میتواند با اسکن صورت شما از طریق شناسایی چهره فرد مورد نظر که از قبل چهره او برای دستگاه تعریف شده باشد را شناسایی کرده و حضور او را به ثبت برساند. این تکنولوژی امروزه به خوبی در بین دیگر برندها نیز به کار گرفته شده است. در کمپانی هایک ویژن بر روی دستگاهای کنترل تردد خود حتی تعبیه شده است که فرد بدون داشتن ماسک نتواند از معبر مورد نظر گذر کند. یا با استفاده از دوربینهای ترمال که نسبت به حرارت بدن حساس هستند توانسته از گذشتن افرادی که از تب بالابرخوردار هستند از هر گذرگاهی که این دستگاهها نصب هست جلوگیری کند.

حال میبینید که دستگاه کنترل تردد هایک ویژن تنها یک دستگاه برای ثبت ساعت ورود و خروج افراد نیست و شما میتوانید بسیاری از مسائل امنیتی و بهداشتی محیط خود را نیز به آن بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *