راهنمای خرید سوئیچ

راهنمای خرید سوئیچ

راهنمای خرید سوئیچ :

برای اینکه بتوانیم یک سوئیچ مناسب برای سیستم شبکه خود انتخاب کنیم در ابتدا باید به چند نکته توجه کنیم:

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت سوییچ کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

  • برای سیستم شبکه خود چه نظارت تصویر چه شبکه داخلی باید بدانیم به چند خروجی نیاز داریم یعنی باید بدانیم به سوئیچ چند پورت نیاز داریم.
  • سوئیچ مورد نظر ما باید POE باشد یا بدون POE یعنی کاربر لازم دارد تا برق سیستم هم با دیتاهای دیگر بر روی کابل جابجا شود یا خیر.
  • سرعت انتقال دیتای سوئیچ ما باید به چه میزانی باشد. یعنی سوئیچ ما باید 100 10 باشد یا 1000 100  10  و هرچه این عدد بزرگتر باشد سرعت انتقال دیتا برای کاربر ما بیشتر است. در واقع سوئیچ های گیگ با سرعت بیشتری دیتای مارو انتقال میدهد.
  • پورتها نیز در انتخاب سوئیچ ها مهم هستند. اینکه ما بدانیم پورت SFP یا آپلیک در سوئیچ خود نیاز داریم یا خیر . داشتن پورت SFP برای کاربری که برای انتقال دیتای خود نیاز به فیبر نوری دارد مورد استفاده قرار میگیرد و داشتن این پورت بر روی سوئیچ انتخابی کاربر بسیار مهم است.
  • مسئله دیگری که در انتخاب سوئیچ مورد برسی قرار میگیرد وات سوئیچ ها است که برای برخی از کاربران سوئیچ با وات بالاتر امتیاز بیشتری دارد.

به طور کل برای انتخاب یک سوئیچ مناسب در پروژه لازم است که از یک نیروی متخصص در زمینه شبکه بهره ببریم تا بتوانیم از توانایی حد اکثری یک سوئیچ در بستر شبکه خود استفاده کنیم. سویچهای HRUi از نمونه سوئیچهایی هستند که با تنوع بالا و گارانتی بدون قید و شرط در بازار موجود هستند و میتوانید با توجه به سولوشن مورد نیاز خود در هر پروژه از آنها استفاده کنید و به راحتی و با قیمت مناسب از ابتدایی ترین سوئیچهای این برند تا سوئیچهای مدیریتی و صنعتی آن در بستر شبکه خود بهرمند شوید تا ضمن کیفیت بالا برای سیستم خود در هزینه نیز صرفه جویی کرده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *