دوربین‌‌های مداربسته دام با لنز ثابت و متغییر

دوربین‌‌های مداربسته دام با لنز ثابت و متغییر

دوربین‌‌های مداربسته دام با لنز ثابت و متغییر

به طور کلی دوربین‌‌های مداربسته دام با دو مدل لنز به بازار عرضه می‌شوند:

1) لنز ثابت

2) لنز متغییر

 لنز متغییر خود به دودسته یعنی لنز متغییر دستی و لنز‌‌های وریفوکال تقسیم‌بندی می‌شوند.

شاید مهمترین دسته‌بندی در دوربین‌‌های مداربسته دام لنز آن‌‌ها باشد چون اگر ما برای محیط خود از لنز مناسب آن محیط استفاده نکنیم یا نقطه‌ای را از دست می‌دهیم یا باعث استفاده از تعدد دوربین در یک نقطه می‌شویم. به صورت کلی استفاده از دوربین مداربسته‌ی مناسب برای محیط و همچنین نصب دوربین مداربسته در جایگاه مناسب به ما این امکان را می‌دهد تا با تعداد دوربین مداربسته‌ی کمتری محیط خود را پوشش دهیم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته دام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

این قابلیت متغییر بودن لنز در دوربین‌‌های مداربسته به ما کمک می‌کند تا بتوانیم فاصله‌ی مورد نظر خود را به دست بیاوریم. تفاوت لنز متغییر دستی و لنز متغییر وریفوکال در این است که لنز متغییر وریفوکال توسط نرم‌افزار بعد از نصب قابل تغییر است و می‌توان از داخل دستگاه ضبط‌کننده‌ی تصاویر توسط نرم‌افزار تغییر داد و به دید مطلوب دست پیدا کرد. همانطور که می‌دانید با توجه به افزایش امکانات دوربین مداربسته قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد پس باید با کارشناسی کامل از دوربین مداربسته با لنز ثابت یا متغییر بهره ببریم. همانطور که می‌دانید بعضی از مشاغل در نقاطی از محیط کار خود نیاز به دقت دید بالایی دارند که در این نقاط این دوربین‌‌های وریفوکال هستند که به کمک ما می‌آیند که طبیعتا چون در محیط داخلی هستیم دوربین‌‌های وریفوکال دام بهترین گزینه برای ما محسوب می‌شوند.

بر روی پیشخوان یک طلا فروش یا روی صندوق یک فروشگاه هیچ دوربین مداربسته‌ای کارآمدتر از دوربین مداربسته‌ی وریفوکال دام نیست. این دوربین ضمن اینکه باعث می‌شود تصویر واضحتری از محیط اختصاص داده شده برای شما رکورد شود، اوپراتور دوربین‌‌ها نیز می‌تواند به صورت زنده و لایو از قدرت زوم با دستگاه آن استفاده کند و به سوژه نزدیکتر شود ( البته این خاصیت مخصوص دوربین‌‌های وریفوکال موتورآیز می‌باشد ) لذا انتخاب دوربین مداربسته‌ی مناسب با توجه به شرایط جایگیری دوربین و خواسته‌ای که کاربر از آن دارد بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *