معرفی شرکت داهوا + 0 تا 100 محصولات داهوا

معرفی شرکت داهوا

معرفی شرکت داهوا

فناوری داهوا یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان است. فناوری داهوا با متعهد به ماموریت خود برای «توانمندسازی جامعه ایمن‌تر و زندگی هوشمندتر»، راه حل‌ها، سیستم‌ها و خدمات امنیتی سرتاسری را برای ایجاد ارزش برای عملیات شهری، مدیریت شرکت و مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

در شرکت داهوا، محصولات، خدمات و راه حل‌های خود را برای کمک به ایمن‌تر و ایمن‌تر کردن جهان طراحی می‌کند. فن‌آوری‌های این شرکت به خانواده‌ها، مشاغل و خدمات مجری قانون این امکان را می‌دهد که خطرات ایمنی و امنیتی را سریع‌تر، دقیق‌تر و مؤثرتر از همیشه شناسایی کرده و به آن‌ها پاسخ دهند. آن‌ها همچنین ارزش افزوده‌ای فراتر از امنیت ارائه می‌کنند، مانند اینکه شهر‌ها، مشاغل و سایر سازمان‌ها را قادر می‌سازد داده‌های بصری ضبط شده در دوربین‌های داهوا را به عنوان بخشی از راه حل‌های «هوشمند» خود برای همه چیز از جمله کاهش تراکم ترافیک، نظارت بر حیات وحش، ردیابی جریان زباله، برای افزایش فروش در مراکز خرده فروشی در نظر بگیرند.

مانند سایر شرکت‌های راه‌حل‌های امنیتی در جهان، داهوا نمی‌تواند به طور کامل نحوه استفاده از فناوری‌های خود را توسط کاربران نهایی کنترل کند. این شرکت نیاز دارد و از کاربران نهایی خود انتظار دارد که مانند داهوا از همه قوانین، مقررات و کنوانسیون‌های محلی، ملی و بین‌المللی قابل اجرا پیروی کنند. داهوا مسئولیت خود را می‌پذیرد که فناوری‌های خود را به گونه‌ای طراحی کند که خطر سوء استفاده را کاهش دهد و احتمال استفاده مناسب را به حداکثر برساند. این شامل تعهد به هرگز ارائه راه حل برای شناسایی یک گروه قومی، نژادی یا ملی است. این تعهد به هر بازاری که در آن فعالیت می‌کند، در هر نقطه از جهان گسترش می‌یابد.

مجریان قانون جزء کاربران نهایی برند داهوا در بسیاری از بازار‌هایی هستند که ما به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند. در همه موارد، این شرکت از کاربران نهایی مجری قانون انتظار دارد که از محصولات داهوا به درستی استفاده کنند. برخلاف ادعا‌هایی که توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده است، شرکت فناوری داهوا راه حلی برای هدف قرار دادن یک گروه قومی خاص ایجاد نکرده و نخواهد کرد.

شرکت داهوا یک شرکت سهامی عام می‌باشد، که برای انجام وظیفه امانتداری خود در قبال سهامداران و مسئولیت شرکتی خود در قبال مشتریان، کارمندان و سایر ذینفعان وجود دارد. داهوا برای هیچ کشوری سیاست‌گذاری نمی‌کند. شرکت داهوا نه تحت مالکیت و نه تحت کنترل هیچ دولتی نمی‌باشد.

محور این تلاش‌ها و تعهد‌ها، داهوا را به بالاترین استاندارد‌های امنیت جهانی رسانده است. شرکت داهوا بهترین شیوه‌های صنعت مربوط به حفاظت از داده‌ها را در همه راه حل‌ها و محصولات خود توسعه داده و به شدت اعمال می‌کند.

داهوا یک خط پایه امنیت سایبری 7 ماژول را در طراحی محصول خود پیاده‌سازی کرده است. برند داهوا مرکز امنیت سایبری داهوا (DHCC) را برای حل مسائل امنیت سایبری ایجاد کرده‌ایم و هدف آن ارائه محصولات/راه‌حل‌های قوی‌تر و مطمئن‌تر برای مشتریان است. در پیوند، این شرکت یک مؤسسه امنیت سایبری را برای اطمینان از امنیت تحقیقات و تحویل فناوری، و همچنین ایجاد یک تیم واکنش اضطراری امنیتی و رویه‌ها ایجاد کرده است.

شرکت داهوا گواهینامه محصول IoT Protected Privacy و گواهینامه ETSI را از TÜV Rheinland و همچنین گواهینامه ISO 27018 و ISO 27701 از BSI دریافت کرده است. که به نشان دادن توانایی آن در مدیریت اطلاعات شخصی و مطابقت با قوانین حفظ حریم خصوصی در سراسر جهان کمک می‌کند.

معرفی شرکت داهوا چینی

شرکت فناوری ژجیانگ داهوا، آموزشی ویبولیتین (فناوری داهوا) یک ارائه‌دهنده راه حل و خدمات هوشمند اینترنت اشیا مبتنی بر ویدئو در جهان است. با استراتژی شرکتی «Dahua Think#» که در سال 2021 راه‌اندازی شد، فناوری داهوا بر دو کسب و کار اصلی تمرکز دارد: شهر و سازمان. این شرکت قویاً استراتژی‌های تکنولوژیکی خود را تقویت می‌کند که شامل پلت فرم‌های هوش دیجیتالی AloT و IoT می‌شود، ارتقای هوش دیجیتالی شهر‌ها و شرکت‌ها را بر اساس نیاز‌های مشتری به طور جامع ارتقا می‌دهد و ارزش بیشتری برای تحول دیجیتالی-هوشمند صنایع مختلف ایجاد می‌کند.

سهم برند داهوا از بازار دوربین مداربسته

در سال 2021، فناوری داهوا به درآمد عملیاتی کل 32.835 میلیارد یوان (4.98 میلیارد دلار آمریکا) دست یافت که با افزایش 24.07 درصدی در سال جاری؛ سود خالص پس از کسر سود و زیان غیر تکراری به 3.103 میلیارد یوان (470 میلیون دلار آمریکا) رسید که نسبت به سال قبل 13.47 درصد افزایش یافت. این شرکت بیش از 22000 کارمند دارد که بیش از 50 درصد آن‌ها در R&D مشغول هستند. این شرکت متعهد به نوآوری‌های تکنولوژیکی، تقریباً 10٪ از درآمد فروش خود را هر ساله برای تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند. مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه کلان داده، مؤسسه تحقیقات مرکزی، مؤسسه امنیت سایبری و مؤسسه شهر هوشمند را تأسیس کرده است. با بینش عمیق و طرح‌بندی IoT هوشمند، این شرکت به کشف فرصت‌های نوظهور ادامه می‌دهد و قبلاً کسب‌وکار‌هایی را در زمینه بینایی ماشین، روباتیک، همکاری ویدیویی، ایمنی هوشمند آتش‌سوزی، الکترونیک خودرو، ذخیره‌سازی هوشمند، بررسی امنیتی هوشمند، نمایشگر هوشمند، هوشمند ایجاد کرده است. کنترل، تصویربرداری حرارتی هوشمند و غیره

درباره برند داهوا

به عنوان یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته، فناوری داهوا با موفقیت به یک شرکت سهامی عام در بورس اوراق بهادار شنژن (SZSE: 002236) در می‌2008 تبدیل شد. فناوری داهوا به عنوان یک مرکز فناوری شرکتی معتبر ملی و شرکت آزمایشی نوآورانه ملی با ایستگاه‌های کاری ملی پسا دکتری شناخته شده است. و 33 پروژه علمی پژوهشی در سطح ملی. این شرکت همچنین برای بیش از 6400 پتنت از جمله بیش از 360 پتنت بین‌المللی درخواست داده است. طبق گفته شرکت تحقیقات بازار شخص ثالث Omdia (که قبلاً IHS نامیده می‌شد) از سال 2014، فناوری داهوا دومین تأمین‌کننده تجهیزات نظارت تصویری در جهان است. علاوه بر این، برای 4 سال متوالی رتبه دوم را در لیست a&s Security 50 کسب کرده است.

اهداف اصلی شرکت داهوا ( Dahua)

ارزش‌های اصلی شرکت داهوا

  • مشتری مداری

ما رضایت مشتری را به عنوان نیروی محرکه برای بهبود مستمر در نظر می‌گیریم.

  • سیستم مدیریت داهوا

ما یک شبکه باز و متصل را دنبال می‌کنیم که باعث ایجاد سیستم اکو صنعت امنیت می‌شود.

  • صداقت در کار و تولید

صداقت یک ارزش اصلی در خون ما نه تنها در قبال مشتریان ارزشمندمان بلکه برای شرکا و همکاران داخلی ما است.

  • حرفه‌ای‌گری

هدف ما این است که یک شریک حرفه‌ای برای مشتریان، همکاران صنعتی و همکاران داخلی خود باشیم.

  • نوآوری

ما به سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه برای نوآوری برای منافع بیشتر ادامه می‌دهیم.

  • ادغام و همکاری داهوا با سایر شرکای جهانی

ما با ادغام با سیستم‌های کاربردی و همکاری با شرکای صنعتی، ارزش را برای مشتری به حداکثر می‌رسانیم.

  • مسئولیت‌پذیری

ما متعهد می‌شویم که در جامعه خود مسئولیت‌پذیر باشیم، برای مشتریان خود ارزش قائل شویم و مسئولیت اجتماعی را در ساختن دنیای امن‌تر بپذیریم.

جوایز جهانی شرکت داهوا (Dahua)

در طول سال‌های فعالیت، شرکت داهوا موفق به کسب جوایز جهانی معتبر و متعددی در زمینه‌های گوناگون از جمله کیفیت محصولات و نوآوری در تولید و غیره شده است.

       

 

       

 

                   

تنوع و انواع محصولات برند داهوا

  • دوربین‌های تحت شبکه
  • دوربین‌های HDCVI
  • دوربین‌های PTZیا دوربین‌های اسپیددام داهوا
  • دوربین‌های حرارتی
  • ضبط‌کننده‌های شبکه
  • ضبط‌کننده‌های HDCVI

دوربین مداربسته HDCVI داهوا

داهوا به عنوان مخترع فناوری HDCVI (رابط ویدیویی کامپوزیت با وضوح بالا) به طور مداوم روی فناوری جوان‌سازی سیستم‌های مبتنی بر کواکسیال موجود از زمان عرضه در سال 2012 با پتنت‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کند. داهوا به عنوان اولین شرکتی که وضوح 4K را روی کواکسی ارائه کرد، اولین کسی بود که اینترنت اشیا را به نظارت آنالوگ معرفی کرد، و با ارائه‌های همه‌کاره‌ای مانند دوربین‌های چند سنسوری و چشم ماهی، انتخاب دوربین HDCVI خود را به عنوان گزینه‌ای عالی برای تقویت سیستم کواکسیال موجود فرموله کرده است.

دوربین‌های داهوا HDCVI به سری‌های Pro، Lite و Cooper تقسیم می‌شوند که از عملکرد بالا با ویژگی‌های پروژه‌محور تا تعادل هزینه/عملکرد را شامل می‌شوند. کاربران می‌توانند دوربین‌ها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

دوربین‌های HDCVI در برنامه‌هایی استفاده می‌شوند که زیرساخت‌های آنالوگ موجود در دسترس است و کاربران به آخرین فناوری‌ها از جمله رزولوشن 4M/4K، IoT over Coax، Power over Coax (PoC) و غیره نیاز دارند.

دوربین مداربسته تحت شبکه (IP ) داهوا

دوربین‌های تحت شبکه

بررسی اجمالی

به عنوان یک رهبر نوآوری، فناوری داهوا متعهد به ارائه فناوری‌ها و محصولات پیشرفته است، مانند دوربین‌های پانوراما با چند سنسور، ePoE برای انتقال توان 800 متری و انتقال داده از طریق کابل اترنت، کدک AI برای بهبود کارایی رمزگذاری و صرفه‌جویی در پهنای باند، و دقیق، الگوریتم یادگیری عمیق دقیق و قابل اعتماد

چندین سطح محصول برای برآوردن خواسته‌های مختلف در دسترس است. سری WizMind برای حرفه ای‌هایی است که آخرین نوآوری‌ها و بهترین کیفیت را می‌طلبند. سری WizSense برای حرفه ای‌هایی است که به دنبال تعادل هزینه و عملکرد هستند، در حالی که سری Lite برای مشتریانی است که به کیفیت اهمیت می‌دهند اما بودجه کمی دارند.

دوربین‌های شبکه ما می‌توانند به طور گسترده در سناریو‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. دوربین شمارش افراد را می‌توان در فروشگاه‌های خرده فروشی هوشمند، ایستگاه‌ها و ورودی و خروجی ساختمان‌ها برای بهبود کارایی عملیاتی و کمک به تجزیه و تحلیل کسب و کار استفاده کرد. دوربین تمام رنگی را می‌توان در محیط‌های کم نور برای نظارت رنگی 24 ساعته استفاده کرد و می‌تواند اهداف را در شرایط کم نور به طور دقیق شناسایی کند.

 

دوربین‌های PTZیا دوربین‌های اسپیددام داهوا

داهوا دوربین‌های شبکه و HDCVI PTZ را ارائه می‌دهد. دوربین‌های PTZ از قابلیت پان، شیب و زوم استفاده می‌کنند تا هم پوشش وسیع و هم جزئیات عالی را ارائه دهند. دوربین‌های تخصصی مانند سیستم‌های موقعیت‌یابی، دوربین‌های ضد خوردگی و دوربین‌های ضد انفجار نیز برای کاربرد‌های ویژه کاربر در دسترس هستند.

دوربین‌های سری اولترا دارای سنسور‌های با کارایی بالا، زوم اپتیکال قدرتمند، روشنایی IR برد طولانی و محافظت قدرتمند برای برآوردن برنامه‌های کاربردی با عملکرد بالا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *