لنز و زاویه دید دوربین‌‌های مداربسته دام

لنز و زاویه دید دوربین‌‌های مداربسته دام

لنز و زاویه دید دوربین‌‌های مداربسته دام

لنز و زاویه دید دوربین‌‌های مداربسته دام در دوربین های دام به دلیل اینکه این نوع دوربین‌‌ها معمولاً در محیط‌‌های داخلی استفاده می‌شود از زاویه دید بازی برخوردار است و با زاویه دید 2.8 معمولاً دیده می‌شود و لنز 3.6 آن نیز لنز دیگر متداول آن در بازار می‌باشد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته دام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

به صورت کلی هرچه این عدد به سمت کمتر میل کند از زاویه دید بالاتری برخوردار است. متداولترین لنز ثابت آن در بازار عبارت است از: 2.8،3.6 و 4 میلیمتر. اما باید بدانیم که دوربین مداربسته‌ی دام از لنز متغییر نیز برخوردار است که به آن‌‌ها وریفوکال گفته می‌شود عموماً لنز‌‌های متغییری که بر روی دوربین‌‌های وریفوکال نصب شده است بازه‌ای بین 2.8 تا 12 دارد یعنی شما با توجه به جدول زیر می‌توانید زاویه دید خود را بین 2.8 تا 12 میلیمتر با توجه به شرایط محیط خود و نقطه‌ای که مجبور به نصب دوربین هستید تغییر دهید.

به هر حال انتخاب لنز مناسب و زاویه دید مناسب در دوربین مداربسته امری است حائز اهمیت تا سیستم حفاظتی شما بتواند دید بهتری را به شما بدهد. این نکته بسیار مهم است که هرچه ارتفاع دوربین شما بالاتر باشد شما باید از دوربین مداربسته‌ای با لنز وایدتری استفاده کنیم تا تصاویری که دوربین مداربسته‌ی ما به ما می‌دهد از وضوح خوبی برخوردار باشد تا درزمانی که به بازدید مجدد تصاویر نیاز داریم تصاویر ما به صورت ایده‌آل برای ما نمایش داده شود و انقدر سوژه از دوربین دور نباشد که تصویر به دست آمده مطلوب نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *