دوربین دام ضد آب+نکات کاربردی اون از 0 تا 100

دوربین دام ضد آب

دوربین دام ضد آب

دوربین‌‌های مداربسته ضد آب در واقع مناسب برای محیط‌‌های بیرونی هستند که بجز ضد آب بودن آن‌‌ها ضد گرد و غبار، ضد ضربه و مقاوم درشرایط سخت هستند که توسط استاندارد IP شناخته می‌شوند که درواقع این مخفف کلمه INGRESS PROTECTION است.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته دام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

و به معنای مقاومت دربرابر نفوذ می‌باشد. این دوربین‌‌ها استاندارد IP بالاتر از 65 هستند. دوربین‌‌هایی که مقام در برابر رطوبت و باران در محیط‌‌های بیرونی هستند حتماً باید از استاندارد IP66 برخوردار باشند تا در محیط‌‌های بیرونی و در مناطقی مانند شمال کشور که اکثر سال از رطوبت بالایی برخوردار هستند بتوانند کارایی لازم را داشته باشند و تصاویر آن‌‌ها از دسترس خارج نشود.

دوربین دام ضد آب با استاندارد IP67

اما اگر دوربینی از استاندارد IP67 برخوردار باشد قابل غوطه ور شدن در آب باعمق کم خواهد بود یعنی شما می‌توانید این دوربین را که از استاندارد IP67 برخوردار است را در یک آکواریوم با عمق معمولی قرار دهید و این دوربین مداربسته بدون آنکه آبی در آن نفوذ کند برای شما تصاویر لازم را ارسال کند و در اخر دوربین‌‌هایی که از استاندارد IP68 برخوردارند این دسته از دوربین‌‌های مداربسته می‌توانند در آب‌‌های عمیقتر غوطه ور شوند و بدون آنکه رطوبت به آن‌‌ها نفوذ کند برای شما تصویر گرفته شده را ارسال کنند.

به دلیل خیلی خاص بودن این دسته از دوربین‌‌های مداربسته آن‌‌ها از قیمت‌‌های بالایی برخوردار هستند و عموماً در بازار کشور ما به راحتی یافت نمی‌شوند زیرا تقاضا برای خرید آن‌‌ها اصلاً بالا نیست. اما بیشترین استفاده این دوربین‌‌ها در مکان‌‌های تفریحی آبی و نقاطی که شاید دوربین مداربسته برای لحظاتی زیر آب فرو برود یا به واسته حرکت یک جسم در آب حجم زیاد آب به یکباره بر روی دوربین ریخته شود مورد استفاده است.

جای دیگری که این دوربین‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند در جا‌‌هایی است که دانشمندان نیاز به رسد موجودات زیر آب را دارند بدون آنکه بخواهند برای حضور در آنجا جلب توجه کنند، از این دسته از دوربین‌‌های مداربسته استفاده می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *