دوربین مداربسته آسانسور

دوربین مداربسته آسانسور

دوربین مداربسته آسانسور

دوربین مداربسته آسانسور / یکی از نقاطی که امروزه برای امنیت داخل آن از دوربینهای مداربسته استفاده میشود آسنسورها هستند. در خصوص نصب و انتخاب دوربین مداربسته داخل آسانسور باید به چند نکته به خوبی دقت کرد که در ادامه به آن میپردازیم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

نوع لنزدوربین مداربسته:

به دلیل کوچک و محدود بودن اتاقک آسانسور عموما برای دوربین مداربسته با لنز2.8 میلیمتر استفاده میکنند تا با نصب یک دوربین در گوشه آسانسور بتوانند کل کابین را برای کاربر خود پوشش دهند. لنزهای 3.6 و بالاتر به دلیل تله ( بسته ) بودن در برخی از اتاقکها نمیتوانند تمام مساحت کابین را پوشش دهند.

شکل ظاهری دوربین مداربسته:

بهترین دوربین برای داخل کابین آسانسور دوربینهای دام هستند و از میان دوربینهای دام بهترین مدل آن دوربین مداربسته مینی دام هست. استفاده از دوربین مداربسته مینی دام به این دلیل برای محیط داخلی کابین مناسب هست که از ابعاد بسیار کوچک و قابل قبولی برخوردار است واکثرا دارای میکروفن داخلی هستند که شما به راحتی میتوانید با نصب یکی از این دوربینها صدا و تصویر کل کابین آسانسور خود را به راحتی داشته باشید.

کابل دوربین مداربسته داخل آسانسور:

معمولا برای داخل آسانسور از یک کابل نازک اما مقاوم استفاده میکنند تا انعطاف بالایی داشته باشد زیرا باید سالها در کنار دیگر تجهیزات آسانسور در داخا چاله آسانسور بالا و پایین شود بنابر این نیاز دارد تا ضمن انعطاف بالایی که دارد از مقاومت قابل قبولی برخوردار باشد تا در طول مدت کارکرد خود دچار قعطی نشود.

در آخر باید گفت به دلیل اینکه آسانسور یک مکان عمومی و جزو مشاعات ساختمان محسوب میشود لازم است که از وجود دوربین مداربسته حتی در صورت نمایان بودن آن اطلاع رسانی کنید تا دچار تخلف قانونی نشوید زیرا هرفرد میتواند در صورت عدم اطلاع رسانی عمومی نسبت به دوربین مداربسته در مکانهای عمومی شکایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *