دوربین مداربسته‌ بیسیم و با سیم | 0 تا 100 دوربین بیسیم و باسیم

دوربین های مداربسته بیسیم و با سیم

دوربین مداربسته‌ بیسیم و با سیم 

دوربین مداربسته بیسیم و با سیم / به صورت کلی داشتن سیستم امنیتی بی‌سیم یا Wifi به طور قطع از امنیت بالایی برخوردار نیستند زیرا با یک اختلال در سیستم Wifi به راحتی تصاویر ما از دسترس خارج خواهد شد. اما در بعضی از نقاط به دلیل عدم دسترسی به بستر مناسب برای کابل کشی مجبوربه استفاده از این دسته از دوربین‌ها هستیم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته بیسیم خانگی کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

یکی دیگر از اشکالات دوربین‌های بیسیم این است که اگر در محیط ما دیوار‌های زیادی به عنوان مانع بین دوربین و دستگاه ضبط‌کننده‌ی ما باشد تصاویر یا کلاً ارسال نمی‌شود یا دائماً قطع و وصل می‌شود که طبیعتا برای کاربر این نوع ارسال تصویر و رکورد آن مطلوب نمی‌باشد.

به همین دلایلی که گفته شد برای سیستم حفاظتی داشتن سیستم‌های بیسیم اصولی نیست اما بعضی از کاربران به خاطر شکل ظاهری یا نصب آسان از این نوع سیستم‌های بیسیم استفاده می‌کنند. بهترین و پایدارترین سیستم نظارت تصویر سیستم‌های باسیم هستند. دوربین‌های مداربسته‌ای که توسط کابل‌ها یا فیبر نوری دیتای خود را به دستگاه ضبط‌کننده می‌رسانند از امنیت و کیفیت بهتری نسبت به سیستم‌های بیسیم برخوردار هستند.

امروزه در بازار مداربسته برند‌های مطرح دارای پکیج‌های بیسیم نیستند و بیشتر این سیستم‌های مداربسته بیسیم مربوط به دوربین‌های نونیم هستند. مقدار مسافت بین دوربین‌های ما و دستگاه ضبط‌کننده یکی دیگر از دلایلی هست که نصاب را مجبور می‌کند تا از رادیو‌های فرستنده وگیرنده استفاده کند که این امر فقط برای دوربین‌های مداربسته‌ی تحت شبکه صادق است و قابل اجرا. لذا تا زمانی که کار نصب سیستم‌های حفاظتی به بن بست نخورده هرگز ازسیستم حفاظتی بیسیم استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *