کاربردهای دوربین مداربسته ی بیسیم | کاربرد دوربی های بیسیم

کاربرد دوربین بیسیم

کاربردهای دوربین مداربسته ی بیسیم

کاربرد دوربین مداربسته ی بیسیم | دوربین مداربسته بیسیم را می‌توان در هر نقطه‌ای استفاده کرد اما معمولاً در محیط‌های دفتری و با تعداد دوربین مداربسته‌ی کم از این سیستم بیسیم استفاده می‌شود. در ابتدا بیشتر کاربران دوست دارند از یک سیستم بیسیم که نیاز به تنظیمات و زمان زیاد برای نصب نمی‌خواهد استفاده کنند امابعد از اینکه معایب آن را متوجه می‌شوند به این نتیجه می‌رسند که از سیستم بیسیم استفاده نکنند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته بیسیم خانگی کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

دوربین مداربسته‌ی بیسیم به دلیل سهولت در نصب بسیار مورد استقبال کاربران است و به راحتی با دستگاه خود کانکت می‌شوند این امر به تنهایی بهترین دلیل برای استفاده کاربران خانگی از این سیستم می‌باشد. بسیاری از ویلا‌ها که می‌خواهند از راه دور محیط خود را رؤیت کنند از این دسته دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنند زیرا فقط کافیست آن را در جایگاه مورد نظر نصب کنند و ارتباط آن را با دستگاه ضبط‌کننده‌ی مخصوصش برقرار کنند.

این دستگاه ضبط‌کننده تصاویر خود قابلیت وصل شدن به اینترنت را دارد و با این تفاسیر می‌توان به راحتی بحث انتقال تصاویر خود را بر روی موبایل انجام دهیم. امروزه کاربران زیادی از این دسته دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنند و به راحتی از محیط خود محافظت یا بر محیط خود نظارت می‌کنند. دوربین‌های مداربسته بیسیم عموماً در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و قابلیت OUTDOOR بودن آن‌ها بسیار ضعیف است اما به تازگی دسته‌ای از این دوربین‌های مداربسته‌ی بیسیم به بازار آمده که قابلیت نصب در محیط‌های خارجی را دارا می‌باشند و از فاصله‌های نسبتاً خوبی به ما تصویر مطلوب را می‌دهند.

نمونه جدید و OUTDOOR دوربین‌های مداربسته‌ی خانگی دوربین‌های اسپید دام و مینی اسپید دام هستند که قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 90 درجه عمودی را دارند و از زوم نسبتاً قابل قبولی برخوردار هستند اما با وجود اینکه می‌گویند این دسته از دوربین‌ها برای محیط بیرونی هستند اما مقاومت زیادی در محیط‌های خارجی از خود نشان نداده‌اند و در زیر باران به سرعت می‌سوزند و طبیعتا این دوربین برای محیط‌های داخلی کارایی ندارند که به همین خاطر از استقبال کمی برخوردار هستند. امروزه از این دوربین‌ها بیشتر برای محافظت از کودکان و همچنین حیوانات خانگی استفاده می‌شود و نصب آسان آن بهترین انتخاب برای خانواده‌هایی هست که بیشتر به عنوان نظارت می‌خواهند از دوربین‌های مداربسته استفاده کنند. در سوله‌ها و کارخانه‌ها نیز با اینکه محیط داخلی و سر پوشیده هستند اما باز استفاده از این دوربین‌ها به چند دلیل کار اشتباهی است.

  • اولاً: این دوربین‌ها برای محیط‌های صنعتی طراحی نشده است و استفاده از این نوع دوربین‌ها در محیط‌های صنعتی کار غلطی است زیرا این دوربین‌های مداربسته در چنین محیطی عمر زیادی برای شما ندارند.
  • ثانیاً: ممکن است برق قوی ( برق سه فاز صنعتی ) محیط صنعتی بر روی تصاویر ما ایجاد نویز کند یا حتی اصل تصویر را از بین برده و به دستگاه انتقال ندهد.
  • ثالثاً: بدنه این دوربین‌های مداربسته‌ی بیسیم از استقامت زیادی برخوردار نیست و با وارد شدن کوچکترین ضربه ممکن است به کلی دوربین شما از بین برود.

پس در آخر به این جمع‌بندی می‌رسیم که دوربین‌های مداربسته‌ی بیسیم فقط برای استفاده‌های کوچک و خانگی مناسب است و در آن نقاط هم باید ما تقریباً سطح یکدستی داشته باشیم تا دوربین‌های ما بتوانند یک تصویر خوب به دستگاه ضبط‌کننده‌ی ما برسانند و در نقاطی که حتی اگر داخلی و دفتری باشند اما از دیوار‌های متعدد و ضخیم استفاده شده باشد به هیچ عنوان استفاده از این دوربین‌ها پیشنهاد نمی‌شود. این دوربین‌ها با برند‌های نونیم به بازار ارائه شده است که از گارانتی‌های معتبری برخوردارنمیباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *