دوربین مداربسته حیاط و مشخصات آن

دوربین مداربسته حیاط و مشخصات آن

دوربین مداربسته حیاط و مشخصات آن 

همانطور که میدانید دوربین مداربسته ای که در داخل حیاط نصب میشود باید حتما ضد آب بوده تا در برابر باران و گرد و غبار محیط مقاوم باشد. یعنی دوربین مداربسته خارجی یا همان IP66 باشد که این IP66 بودن دوربین مداربسته داخل حیاط کمترین مقاومت این سیستم در محیط های بیرونی است. حتی در برخی مناطق مانند مناطق شمالی کشور که بیشتر فصل های سال را دارای باران میباشند لازم است این دوربینها از مقاومت IP67 نیز برخوردار باشند. برای این محیط حتما باید از دوربین های بولت استفاده کرد و حتما باید دارای WDR واقعی باشند تا در برابر نور زیاد محیط تصویر سالم و شفافی را به ما بدهد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

برای محیط بیرونی حیاط و حفاظت پیرامونی حیاط خود حتما باید از دوربینهای بولت ترجیحا پلاک خوان استفاده شود تا درصورت بروز مشکلی در مقابل حیاط ما بتوان پلاک خودرو مورد نظر را برداشت و قابل رویت باشد. این دسته از دوربینها به ما کمک میکند تا در صورت توقف خودرو مشکوک در مقابل حیاط ما بتوانیم پلاک خودرو مورد نظر را در دست داشته باشیم. پس برای این محیطها به دونکته باید به خوبی توجه کرد یکی مقاومت دوربین مداربسته محیط باز ما در برابر شرایط محیطی سخت و دیگری داشتن تکنولوژی WDR برای تنظیم نور محیط حیاط که در آن دوربین مداربسته قرار است نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *