راهکار تجهیزات نظارت تصویری و حفاظتی برای امنیت منزل در نوروز

راهکار تجهیزات نظارت تصویری و حفاظتی برای امنیت منزل در نوروز

راهکار تجهیزات نظارت تصویری و حفاظتی برای امنیت منزل در نوروز

با شروع تعطیلات نوروزی، اکثر افراد در مواقعی که در خانه نیستند به دنبال راه حل های مناسب برای افزایش امنیت و رفاه خود هستند. راه حل های امنیتی و نظارتی علاوه بر برقراری امنیت و آرامش شما، می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده برای پیشگیری از جرم عمل کند. اکنون این سوال مطرح می شود که شرکت های نظارت تصویری چه نوع راه حل های امنیتی برای محافظت از خانه شما در برابر دستکاری ارائه کرده اند. شرکت دورنگاه ، تجهیزات نظارت تصویری و امنیتی را فراهم کرده است که ورود افراد غیر مجاز به منزل شما را غیرممکن می کند. در این مقاله شما را با این تجهیزات آشنا می کنیم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

تجهیزات امنیتی در ورودی خانه

یکی از تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری که باید در ورودی خانه خود از آن استفاده کنید، دوربین های بولت و دوربین های HD هستند. پوشاندن ورودی با این دوربین ها ضروری است تا بتوانید ورود و خروج افراد را کنترل و نظارت کنید، همچنین می توانید از دوربین های داهوا، ، تیاندی، هایک ویژن برای نظارت بهتر بر محیط استفاده کنید. این دوربین ها به شما امکان می دهند لیستی از چهره افرادی که وارد خانه شما شده اند را دریافت کنید.

اگر در یک مجتمع آپارتمانی بسیار بزرگ زندگی می‌کنید، می‌توانید با تجهیز دوربین‌ها به قابلیت‌های تشخیص چهره یا گرفتن چهره و ذخیره آن در پایگاه داده دوربین، فهرستی از چهره ساکنان تهیه کنید. حتی در صورت مشاهده افراد ناشناس توسط دوربین، هشدارهای لازم به نگهبان ارسال می شود و نگهبان از ورود افراد ناشناس جلوگیری می کند و می تواند هماهنگی های لازم را با ساکنین انجام دهد.

لیست دوربین های مداربسته با این ویژگی بسیار گسترده و متنوع است و شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات دوربین مداربسته محصولاتی با این ویژگی را پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

تجهیزات نظارت تصویری و امنیتی

همچنین با قفل های مخصوص می توانید دسترسی افراد را بهتر مدیریت کنید. زیرا این محصولات این امکان را فراهم می کند که فقط برای افرادی که دارای تگ RF-ID مخصوص هستند و می توانند رمز عبور را وارد کنند و یا چهره آنها در بانک اطلاعاتی این قفل ها ذخیره می شود، درب باز شود

دستگاه های نظارت تصویری و امنیتی در پارکینگ منزل

پارکینگ ها مکان هایی هستند که خودروهای زیادی در آن تردد می کنند و افراد برای جلوگیری از بردن آن توسط سارقان خودروهای خود را در داخل پارکینگ یا پارکینگ عمومی پارک می کنند. پوشاندن پارکینگ منزل خود با دوربین های مناسب ضروری است تا بتوانید محیط اطراف خود را بهتر نظارت و کنترل کنید. بهتر است ورودی را با یک یا چند دوربین ضامنی بپوشانید تا پلاک خودروهای ورودی به پارکینگ دیده شود.

اگر در مجتمع های آپارتمانی بسیار بزرگ زندگی می کنید، دوربین مداربسته پلاک خوان را پیشنهاد می کنیم. امکان قرار دادن لیستی از پلاک ها در پایگاه داده این دوربین وجود دارد تا دوربین بتواند پلاک های مجاز و غیرمجاز را تشخیص دهد و حتی گیت سد معبر را نیز بر اساس این لیست ها کنترل کند. این دوربین می تواند لیستی از پلاک خودروهای متحرک را در اختیار شما قرار دهد.

دوربین های دام یکی دیگر از تجهیزات نظارت تصویری و امنیتی است که می توانید بر روی پشت بام پارکینگ خود نصب کنید تا با استفاده از سیستم مدار بسته کل محوطه اطراف آن را پوشش دهید. بهتر است در این محیط از دوربین های خودکار استفاده کنید. اغلب مشاهده می شد که سارقان از ورودی پارکینگ وارد ساختمان آپارتمان شده اند، در حالی که خودروهای ساکنان ساختمان وارد ساختمان می شوند، به موقع خانه را غارت می کنند، پس بهتر است کنترل خانه را در دست بگیرید. درب ورودی با دقت بیشتری و با استفاده از دوربین های مناسب .. پوشیده شده است

تجهیزات نظارت تصویری در حیاط

نیاز به پوشاندن حیاط خانه با پیچ و مهره های مناسب با وضوح بالا وجود دارد. همچنین استفاده از دوربین هایی که از قابلیت های حفاظت محیطی پشتیبانی می کنند برای کنترل ورود افراد توصیه می شود. می‌توانید از دوربین‌های Tripwire  (خط پیش‌فرض) و Intrusive (خط پیش‌فرض) برای ایجاد خطوط و حاشیه‌های جعلی در اطراف نرده‌ها و دیوارها استفاده کنید تا در صورت ورود افراد، اعلان‌ها و هشدارهای لازم از طریق آژیر، ایمیل و حتی نرم‌افزار ارسال عکس ارسال شود.

تجهیزات مانیتورینگ و حفاظتی در آسانسور خانگی

آسانسورها نقاط پرتردد هستند که باید با حساسیت زیادی رصد و کنترل شوند. دوربین های مورد استفاده در این محیط ها اغلب از نظر اندازه کوچک و از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند. یکی از دوربین هایی که ما برای آسانسورها پیشنهاد می کنیم DH-HAC-HDW1200LP است. این دوربین دارای فناوری HDCVI است و می تواند تصاویری با وضوح 2 مگاپیکسلی را ارائه دهد.

همچنین این دوربین می تواند تصاویر راحت تری را در بالابر با لنز 2.1 میلی متری ثابت ارائه دهد. این دوربین دارای میکروفون داخلی است و می تواند صدای آسانسور را از داخل ضبط کند. به طور کلی می توان گفت که دوربین های با ظاهر حیوانات، تجهیزات مناسبی برای نظارت تصویری و حفاظت در آسانسورهای خانگی هستند که به راحتی بر روی زاویه سقف آسانسور نصب می شوند. اما انتخاب یک دوربین با لنز واید ضروری است تا بتوانید محیط اطراف خود را با دوربین پوشش کافی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *