عملکرد و اهمیت نصب دوربین های مداربسته گردان

عملکرد و اهمیت نصب دوربین های مداربسته گردان

عملکرد و اهمیت نصب دوربین های مداربسته گردان :

همانطور که میدانید دوربین های مداربسته گردان درواقع دوربینهای نظارتی هستند تا دوربینهای حفاظتی و این به آن خاطر هست که وقتی دوربین گردان در حال چرخش باشد سوژه ای که در جهت چرخش در حال حرکت باشد عملا برای دوربین مداربسته ما قابل رویت نیست و اگر در آن زمان سرقت یا اتفاقی رخ بدهد تصویری از آن نخواهیم داشت. لذا برای یک مجموعه که از دوربینهای مداربسته گردان استفاده میشود لازم است که از دوربینهای ثابت نیز استفاده شود تا تمام منطقه زیر پوشش دوربین قرار گیرد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

 همانطور که دیدید شما برای پوشش امنیتی یک محوطه حتما باید از دوربینهای ثابت استفاده کنید و دوربین مداربسته گردان در واقع  برای شما کار نظارت دقیق را انجام خواهد داد. البته شما میتوانید با دادن برنامه چرخش به دوربین گردان خود تا حدودی نقاط حساس خود را زیر پوشش قرار دهید و تصاویر آنها را به صورت کامل داشته  باشید.

اشبا توجه به نوع عملکرد این دسته از دوربینهای مداربسته و خاصیت چرخش 360 درجه آن شما میتوانید در امر نظارت بالاترین کارایی را از آن بگیرید. اگر به طور مثال شما یک کارخانه داشته بهترین دوربین برای اینکه شما به صورت مدام بتوانید ازکل کارخانه خود بازدید کنید یک دوربین چرخشی است . شما میتواند از داخل دفتر یا اتاق مانیتورینگ خود به راحتی بر تک تک پرسنل یا دستگاهای آن سوله نظارت  داشته باشید و در یک لحظه حتی میتوانید همزمان بر روی چند سوله که دارای دوربینهای چرخشی هستند نظارت دقیق ومستمر داشته باشید که به همین خاطر بیشتر از این دسته دوربینهای مداربسته با نام دوربینهای نظارتی یاد میکنند.

قابلیت دیگر این دوربینها این است که شما میتوانید با تعریف نقاط مختلف با زوم های متفاوت و سیو آن داخل حافظه دستگاه یک تور را برای دوربین گردان خود ایجاد کنید ، به این شکل که با شروع تور چرخش دوربین مداربسته گردان ما به صورت مداوم بین نقاط تعریف شده میچرخد و مدت زمان تعیین شده را در همان نقطه با همان مقدار زوم از قبل تعریف شده میماند و تصاویر را برای شما رکورد میکند. عملکرد دیگر این دسته از دوربینها این است که میتوانند سوژه را تعقیب کنند. به این صورت که شما میتوانید آن را تنظیم کنید تا در نقطه ای از پیش تعریف شده و در صورت ورود سوژه آن را دنبال کرده وتا زمانی که از دید دوربین خارج شود تصویر آن را ثبت و ضبط نماید. شما نیز میتوانید با لینک کردن چند دوربین اسپید دام گردان به هم یک سوژه را در چند مسیر مختلف دنبال کنید و تا خارج شدن از منطقه خود تصاویر آن را ثبت و ضبط کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *