ضرورت خرید دوربین مداربسته ترمال

ضرورت خرید دوربین مداربسته ترمال

 ضرورت خرید دوربین مداربسته ترمال:

قبل از هرچیز لازم است بدانیم دوربین مداربسته ترمال چیست؟ / دوربین‌های ترمال یا همان دوربین‌های مداربسته حرارتی جزء دسته خواص دوربین‌های مداربسته هستند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

اگر بخواهیم به صورت ساده بگوییم تکنولوژی تشخیص سوژه این نوع دوربین‌های مداربسته از روی حرارت جسم می‌باشد که این حرارت می‌تواند حرارت بدن موجود زنده، حرارت جسم گرم یا هرگونه حرارتی که تولید انرژی کند از دید این دوربین‌ها دور نخواهد ماند. معمولاً تصاویر این گونه دوربین‌های مداربسته به صورت یک طیف رنگی است که در نقاط قرمز تصویر جسم پرحرارت ما وجود دارد. این دوربین‌ها معمولاً بیرونی هستند و برای محیط‌های باز به کار می‌رود. این دوربین‌ها با استفاده از قدرت دید حرارت در محیط به شما کمک می‌کند تا حتی در ظلمات کامل محیط بتوانید جسم زنده یا دارای انرژی حرارتی خود را به راحتی ملاحظه کنید.

صنایع نظامی:

از این تکنولوژی در صنایع نظامی و برای حفظ و سیانت از مرز‌های کشور‌ها استفاده زیادی می‌شود. در ارتش‌های مختلف دنیا با کوچک کردن این دوربین‌ها و جایگزاری آن در دوربین‌های کوچک چشمی که مانند یک عینک بر روی صورت نظامیان قرار می‌گیرد بهترین استفاده را در تاریکی شب برای سربازان خواهد داشت، تا به راحتی نفر مقابل را که حرارت بدنش با این تکنولوژی قابل رؤیت است هدف خود قرار دهند.

مرزبانی:

در مرزبانی نیز این تکنولوژی بسیار کارآمد است و در اکثر مرز‌های کشور‌های از این تکنولوژی برای حفاظت از مرز‌های خود استفاده می‌کنند. با نصب این دوربین بر روی خط حریم مرزی به راحتی می‌توانند هر نوع تحرکی را رؤیت کنند و برای حفاظت از آن بتوانند به راحتی تکنولوژی را در اختیار خود قرار دهند.

خدمات درمانی:

در بحث درمانی نیز برای نقاط پرتردد مانند فرودگاه‌ها و ترمینال‌های ورودی هر منطقه با نصب این دوربین‌ها می‌توانند افرادی را که از تب بالایی برخوردار هستند شناسایی کرده و مورد تست پزشکی قبل از ورود به آن کشور قرار دهند. در سال‌های اخیر این تکنولوژی در معابر پرتردد توانسته است به کمک سلامت جامع بیاید و افرادی را که مبطلا به ویروس کرونا هستند را شناسایی کرده و مورد تست پزشکی قراردهد.

آمارگیری:

برخی از مدیران پرتجربه از این تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری بهتر خود بر روی محصولات متنوع فروشگاه‌های خود استفاده کردند. این اتفاق به این صورت رخ داده است که در فروشگا‌هایی که از تنوع بالای کالایی برخوردار هستند مانند هایپر مارکت‌ها یک دوربین ترمال یا بیشتر ( بسته به وسعط و چیدمان فروشگاه ) درنقطه‌ی کارشناسی شده فروشگاه طبق نظر کارشناس، نصب می‌گردد تا همه‌ی فروشگاه را تحت پوشش خود قرار دهد سیس بعد از مدت تعیین شده تصاویر این دوربین‌ها مورد برسی و آنالیز قرار می‌گیرد و مدیریت با توجه به اینکه کدام نقاط فروشگاه از دید این نوع دوربین‌ها بیشتر قرمز بوده ( یعنی بالاترین تردد را داشته ) می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و بر روی آن محصول سرمایه‌گذاری بیشتری بکنند یا در ساعات خاصی که چند نقطه فروشگاه از تردد بیشتر برخوردار است پرسنل آن نقطه را در آن ساعات بیشتر کنند.

به هر حال همانطور که دیدید از این تکنولوژی می‌توان در نقاط حساس و مهم استفاده بهینه کرد و دیدید که به راحتی یک مدیر هوشمند می‌تواند با نصب این تکنولوژی مداربسته در فروشگاه خود راندمان کاری خود و پرسنل خود را بالاتر ببرد. به طور کلی استفاده از این دوربین در نقاط خاص است و در موارد عادی قابلیت استفاده را برای کاربران ما ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *